#1
Hallo,
Ik rook nu zo'n 4 maanden voor het slapen een dun blowtje van nog niet eens 0,1 gram White Widdow (voor het geval je dat zelf niet kon bedenken, ondanks mijn forumnaam
). Nu ben ik eigenlijk altijd wel goed stoned geweest, en nooit gek gaan denken of iets dergelijks. Pasgeleden voor de eerste keer aan de pilletjes gezeten, erna bijna 6 dagen zonder ook maar enig probleem niet geblowd, daarna weer 2 dagen gedaan, en was aan het knetteren als nooit te voren, een soort van tinteling in mijn organen (ja klinkt misschien heel raar, zelf nog nooit gehad). Toen was mijn wiet op en heb ik zo'n 8 dagen weer zonder enig probleem niks geblowd, behalve het moeilijk in slaap vallen, waar ik altijd al last van heb.
Afgelopen vrijdag avond na die 8 dagen weer naar de shop gegaan waar ik op een of andere manier ook al op mijn benen stond te trillen van de spanning, en een joint gerookt, deze was denk ik wel iets dikker, zo'n 0,2 gram. Tijdens de hond uitlaten heb ik hem opgestoken. Ik was wel al licht gespannen voordat ik de hond uit ging laten, maar dit heb ik ook vaker, niet echt gespannen maar meer erg oplettend, door diverse inbraken bij naaste buren in het blok. Zo gevoelig als de pest dat ik (vind ik) ben, werd ik na mijn tweede hijsje al licht in m'n hoofd. Tijdens de hond uitlaten dacht ik toen al vanuit mijn ooghoeken schaduwen o.i.d te zien, kan het niet echt meer thuisbrengen. De stevige wind en waaiende bladeren/bewegende takken in de verte, lieten mij ook denken dat er iemand liep, niet iemand die, zoals bij paranoia, mij kwaad wou doen o.i.d. Niemand te zien, en door mijn gespannenheid, werd mijn hond nogal hyper, en zelf ook angstig (
), wat mij ook weer opfockte.
Ik wou snel weer naar binnen, en heb voor de deur mijn blow opgerookt en snel naar binnen gegaan. Binnen op de bank gedaan wat ik normaal ook doe, Comedy Central kijken
. Normaal lig ik dan als een aso-tokkie op de bank te giegelen. Nu had ik daar totaal geen zin in, en zat gewoon rechtop op de bank, met het gevoel alsof dat er iemand links van m'n TV in de deur opening stond, en ik aangekeken werd. Als ik er dan naar keek zag ik niks. Ook de zak kattenvoer die op de trap stond, zag ik van uit mijn ooghoeken soms aan als mijn kat
Mijn aansteker die op de grond viel, liet mij zo erg schrikken waardoor mijn hart bijwijze van spreken een gat in de lucht sprong, en dwars door mijn hersenpan ging. Schijtend in mijn broek van de angst, en met een hartslag van 10,000 keer per seconde naar boven gegaan, nog nooit zo snel boven geweest (enige voordeel
).
Liggend op mijn bed geprobeert mijn mind een beetje te sturen door wat grappige scenes van een programma te kijken op youtube, maar hielp helemaal niks, ik lachte als een boer met kiespijn, nog steeds met de gedachte dat er iemand naast mij stond ofzo, of dat er ingebroken werd, kan ook dat niet helemaal meer thuisbrengen. Kijkend naar de filmpjes in slaap gevallen met die gedachte van iemands aanwezigheid. Tot ik tot twee keer toe witte lichtflitsen kreeg in de ooghoek van mijn rechteroog. Wist niet wat ik meemaakte, en ben gelukkig snel daarna in slaap gevallen.
Weet iemand wat dit is? Die lichtflitsen, en waar op eens die angst vandaan kwam? Ik weet niet of het er iets toe doet, maar in de familie heeft niet iedereen een zuiver koppie, mijn oma van moeders kant is bijvoorbeeld manisch-depressief, en mijn vader een soort psychotisch, of paranoïa, bij hem wordt dit wel verklaard door een extreem overtollige alcohol verslaving, weet niet of hij dit voor zijn verslaving ook al had, maar volgens mij niet.
Laatste tijd (2 weken) ook redelijk vergeetachtig. Bijvoorbeeld naar de keuken lopen, en daarna vergeten wat ik ook alweer ging doen. Tijdens een gesprek ergens ineens niet op kunnen komen, wat wel erg vaak gebeurt laatste tijd, of naar iemand luisteren, en zo dra ik wil antwoorden, niet meer weten wat er gezegt werd, of het is überhaupt niet eens aangekomen.
Zou dit gewoon een bad-trip geweest zijn, en staat die vergeetachtigheid er compleet los van, en is dat misschien te verklaren door erg weinig slaap de laatste tijd? Kan mijzelf niet indenken dat ik verslaafd ben, of zo extreem veel gebruik, dat dit echt iets ergs kan veroorzaken. Ik moet namelijk mijn stinkende best doen, en flink doorblowen, wil ik te weinig hebben aan een grammetje White Widdow voor twee weken, en die 6/8 dagen niet geblowd.
Zou graag wel eens willen weten wat jullie er van denken?
Ik rook nu zo'n 4 maanden voor het slapen een dun blowtje van nog niet eens 0,1 gram White Widdow (voor het geval je dat zelf niet kon bedenken, ondanks mijn forumnaam
Afgelopen vrijdag avond na die 8 dagen weer naar de shop gegaan waar ik op een of andere manier ook al op mijn benen stond te trillen van de spanning, en een joint gerookt, deze was denk ik wel iets dikker, zo'n 0,2 gram. Tijdens de hond uitlaten heb ik hem opgestoken. Ik was wel al licht gespannen voordat ik de hond uit ging laten, maar dit heb ik ook vaker, niet echt gespannen maar meer erg oplettend, door diverse inbraken bij naaste buren in het blok. Zo gevoelig als de pest dat ik (vind ik) ben, werd ik na mijn tweede hijsje al licht in m'n hoofd. Tijdens de hond uitlaten dacht ik toen al vanuit mijn ooghoeken schaduwen o.i.d te zien, kan het niet echt meer thuisbrengen. De stevige wind en waaiende bladeren/bewegende takken in de verte, lieten mij ook denken dat er iemand liep, niet iemand die, zoals bij paranoia, mij kwaad wou doen o.i.d. Niemand te zien, en door mijn gespannenheid, werd mijn hond nogal hyper, en zelf ook angstig (
Ik wou snel weer naar binnen, en heb voor de deur mijn blow opgerookt en snel naar binnen gegaan. Binnen op de bank gedaan wat ik normaal ook doe, Comedy Central kijken
. Normaal lig ik dan als een aso-tokkie op de bank te giegelen. Nu had ik daar totaal geen zin in, en zat gewoon rechtop op de bank, met het gevoel alsof dat er iemand links van m'n TV in de deur opening stond, en ik aangekeken werd. Als ik er dan naar keek zag ik niks. Ook de zak kattenvoer die op de trap stond, zag ik van uit mijn ooghoeken soms aan als mijn kat Mijn aansteker die op de grond viel, liet mij zo erg schrikken waardoor mijn hart bijwijze van spreken een gat in de lucht sprong, en dwars door mijn hersenpan ging. Schijtend in mijn broek van de angst, en met een hartslag van 10,000 keer per seconde naar boven gegaan, nog nooit zo snel boven geweest (enige voordeel
). Liggend op mijn bed geprobeert mijn mind een beetje te sturen door wat grappige scenes van een programma te kijken op youtube, maar hielp helemaal niks, ik lachte als een boer met kiespijn, nog steeds met de gedachte dat er iemand naast mij stond ofzo, of dat er ingebroken werd, kan ook dat niet helemaal meer thuisbrengen. Kijkend naar de filmpjes in slaap gevallen met die gedachte van iemands aanwezigheid. Tot ik tot twee keer toe witte lichtflitsen kreeg in de ooghoek van mijn rechteroog. Wist niet wat ik meemaakte, en ben gelukkig snel daarna in slaap gevallen.
Weet iemand wat dit is? Die lichtflitsen, en waar op eens die angst vandaan kwam? Ik weet niet of het er iets toe doet, maar in de familie heeft niet iedereen een zuiver koppie, mijn oma van moeders kant is bijvoorbeeld manisch-depressief, en mijn vader een soort psychotisch, of paranoïa, bij hem wordt dit wel verklaard door een extreem overtollige alcohol verslaving, weet niet of hij dit voor zijn verslaving ook al had, maar volgens mij niet.
Laatste tijd (2 weken) ook redelijk vergeetachtig. Bijvoorbeeld naar de keuken lopen, en daarna vergeten wat ik ook alweer ging doen. Tijdens een gesprek ergens ineens niet op kunnen komen, wat wel erg vaak gebeurt laatste tijd, of naar iemand luisteren, en zo dra ik wil antwoorden, niet meer weten wat er gezegt werd, of het is überhaupt niet eens aangekomen.
Zou dit gewoon een bad-trip geweest zijn, en staat die vergeetachtigheid er compleet los van, en is dat misschien te verklaren door erg weinig slaap de laatste tijd? Kan mijzelf niet indenken dat ik verslaafd ben, of zo extreem veel gebruik, dat dit echt iets ergs kan veroorzaken. Ik moet namelijk mijn stinkende best doen, en flink doorblowen, wil ik te weinig hebben aan een grammetje White Widdow voor twee weken, en die 6/8 dagen niet geblowd.
Zou graag wel eens willen weten wat jullie er van denken?