#1
Klopt wel wat je zegt, nu ik er beter over nadenk realiseer ik me dat ik best wel bezig ben met controle houden, terwijl ik juist wil blowen om me niet in de realiteit te voelen dus dat is een beetje tegenstrijdig. Heb je misschien een suggestie waarnaar ik de volgende keer in de coffeeshop naar kan vragen? Waar je minder onrust in je hoofd van krijgt en misschien gewoon minder hyper?