Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klopt wel wat je zegt, nu ik er beter over nadenk realiseer ik me dat ik best wel bezig ben met controle houden, terwijl ik juist wil blowen om me niet in de realiteit te voelen dus dat is een beetje tegenstrijdig. Heb je misschien een suggestie waarnaar ik de volgende keer in de coffeeshop naar kan vragen? Waar je minder onrust in je hoofd van krijgt en misschien gewoon minder hyper?"
"Kan niet zeggen dat ik een echte kenner ben maar ik blow wel eens met vrienden, en iedere keer is me al opgevallen dat het effect bij hen veel minder sterk is dan bij mij zelf. De eerste keer had ik zelfs een behoorlijk slechte trip, terwijl de mensen met wie ik was even veel hadden gehad en zich gewoon chill voelden. Ik kan het gevoel omschrijven als lichte paranoia, ontzettende warrigheid (het gevoel dat ik de situatie waarin ik me bevind niet meer overzie, ik let alleen nog maar op details), gevoel dat ik ''de diepte in wordt getrokken'' wanneer ik mijn ogen sluit, en vooral een héél erg snelle gedachtegang die ik niet onder controle kan houden. Ook voel ik me soms in het begin zo slecht dat een gesprek voeren haast niet mogelijk is. Afgelopen week moest ik na het blowen de weg naar het station vinden en ik durfde echt niet te gaan lopen, was bang dat ik ineens de straat op zou rennen of raar zou reageren op dingen. De mensen met wie ik ben herkennen echt niets in mijn gevoel dan, en ik wil weten waardoor het komt dat ik me zo anders voel. Ik merk wel dat de angst voor een zelfde ervaring elke keer groter wordt als ik blow, misschien dat ik het daarmee wel allemaal zelf in de hand heb. Ik ben altijd heel erg bezig mezelf terug te brengen naar de realiteit, denken dat het allemaal maar in m'n hoofd zit, maar niets helpt. Ook voel ik me iedere keer een dag of 2/3 na het blowen nog steeds warrig en niet mezelf. Kan het dus dat ik op de een of andere manier gevoeliger ben voor wiet, of zijn er nog andere redenen waardoor ik me zo kan voelen iedere keer weer?"