Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoffeeshops to do?

coffeeshops to do?

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als jullie bovendien nog een shop kennen met goede "nepal green" hasj laat mij het dan weten :)
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey DF

Binnenkort ga ik nog eens naar Amsterdam op bezoek bij de shops :stoned:

Nu ben ik wel van plan om eens wat goeie shops te doen. Ik heb al gehoord dat

The bulldog
The green house
Kadinsky
Hunter's
Paradox (voor spacecake)

echt wel de moeite zijn. Kunnen jullie mijn lijstje aanvullen? :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
The bull dog kun je echt beter overslaan, een toerist trap als je het mij vraagt. Ken geen amsterdammer die daar komt. The green house vind ik persoonlijk ook zwaar overrated, erg prijzig en niet de beste wiet. Kadinsky kwam ik vroeger nog wel eens aangezien ik er om de hoek werkte, vond het een prima shop maar zou er persoonlijk niet speciaal naar toe gaan. Die andere twee ken ik niet, dus geen idee hoe die zijn.

Veruit mijn favoriete shop is de boeren jongens. Ze hebben een grote kaart, goede wiet en hasj en redelijk goedkoop. Als je van hasj houd Is white choco block een aanrader. Ze hebben een van hun bekendste wietjes, White choco naar Marokko gestuurd en daar er hasj van laten maken. Resultaat Is een hasje die veel sterker is als de meeste Marokkaanse hasj maar tegen dezelfde prijs. Amnesia G13 is mijn favoriete wietje daar, een sterke sativa.

Andere aanraders zijn de dampkring, de tweede kamer en de noon.

Geniet ervan :stoned:. Ben ook wel benieuwd wat je favoriete shop is na je bezoek.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
The Bulldog zou ik ook niet aanraden inderdaad, da's meer voor toeristen. De Kadinsky echter zeker! Daar is de New York Diesel echt een aanrader. Hele aparte wiet met een dieselsmaak, maar echt heel lekker :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."