#1
Zo lang als je zwaar depressief bent lijkt het me een slecht idee om wiet te roken.
Ps:ik ben zwaar depressief en neem anti depressiva maar ben wel al van mijn derealisatie en depersonaliteid af.Saynotodrugs zei:Ik ben nu al 4 maand gestopt met weed omdat ik een bad trip gehad heb van magic mushrooms (paddos) ik rookte elke dag weed 4 maand geleden maar heb wiet gebruikt na mijn bad trip en kreeg derealisatie/depersonaliteid/angstaanvallen.
Hoe lang moet ik stoppen zodat ik terug normaale high kan hebben?
Ga ik voor het leven paniek aanvallen hebben van wiet?
Volgens mij zijn er zelfs nog meer topics waarin de TS deze vraag stelt...Dunnetjess33 zei:http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=57752&p=1199793#p1199793
Je hebt twee maanden geleden bijna dezelfde vraag gesteld. Dus daar staan vast wel antwoorden op je vraag![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."