#1
Stormloop topic.
SmartieAndMe zei:Ik had dat ook. Wat, hoe of waarom durf ik niet te zeggen want zo veel kweekervaring heb ik niet. Wat ik wel kan zeggen is dat ik alsnog kneiterstoned werd van mijn wiet, dus bij mij had het geen invloed![]()
kokosmakroon900 zei:Had jij hydrokorrels in jouw potten gedaan Smartie? en haalde je de dieven eruit?
SmartieAndMe zei:Oké dan! Ik deed geen voeding eigenlijk, ik had potgrond met voeding voorgemixt gekocht bij de smartshop en verder eigenlijk niets erbij.
kokosmakroon900 zei:Had jij hydrokorrels in jouw potten gedaan Smartie? en haalde je de dieven eruit?
Nee allebei niet eigenlijk. Ik ben een luie kweker, ik koop gewoon hele goede zaadjes en dan komt er altijd wel een gram of 10 tot 20 aan goede wiet vanaf![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."