Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswietplantjes weinig licht en bruine punten.

wietplantjes weinig licht en bruine punten.

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Stormloop topic.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb sinds kort 3 wietplantjes bij mij staan (stekjes). Nu heb ik de weersvoorspelling bekeken, en dat ziet er niet erg gunstig uit (regen en bewolking temperatuur max 16 graden). Ik vraag mij af wat voor effect dit op de planten gaat hebben. Heeft iemand met kweekervaring hier een antwoord op?

Ook hebben alle 3 de plantjes bruine puntjes, is dit een slecht teken?

alvast bedankt :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.wietforum.nl/index.php?app=c ... omsearch=1
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had dat ook. Wat, hoe of waarom durf ik niet te zeggen want zo veel kweekervaring heb ik niet. Wat ik wel kan zeggen is dat ik alsnog kneiterstoned werd van mijn wiet, dus bij mij had het geen invloed :grin:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#5
SmartieAndMe zei:
Ik had dat ook. Wat, hoe of waarom durf ik niet te zeggen want zo veel kweekervaring heb ik niet. Wat ik wel kan zeggen is dat ik alsnog kneiterstoned werd van mijn wiet, dus bij mij had het geen invloed :grin:
Klik om te vergroten...

Ik ben vorige week even langs de growshop geweest, voor een beetje zekerheid. De meneer daar vertelde mij dat het zeer waarschijnlijk teveel voeding is geweest. Sindsdien heb ik mijn planten alleen water gegeven (dus zonder voeding) en zien de planten er heel goed uit!

Ik heb een schema met wanneer ik welke voeding moet geven, maar ik denk dat dat schema meer geschikt is voor planten die al wat groter zijn.

Had jij hydrokorrels in jouw potten gedaan Smartie? en haalde je de dieven eruit?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oké dan! Ik deed geen voeding eigenlijk, ik had potgrond met voeding voorgemixt gekocht bij de smartshop en verder eigenlijk niets erbij.

kokosmakroon900 zei:
Had jij hydrokorrels in jouw potten gedaan Smartie? en haalde je de dieven eruit?
Klik om te vergroten...

Nee allebei niet eigenlijk. Ik ben een luie kweker, ik koop gewoon hele goede zaadjes en dan komt er altijd wel een gram of 10 tot 20 aan goede wiet vanaf :grin:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#7
SmartieAndMe zei:
Oké dan! Ik deed geen voeding eigenlijk, ik had potgrond met voeding voorgemixt gekocht bij de smartshop en verder eigenlijk niets erbij.

kokosmakroon900 zei:
Had jij hydrokorrels in jouw potten gedaan Smartie? en haalde je de dieven eruit?
Klik om te vergroten...

Nee allebei niet eigenlijk. Ik ben een luie kweker, ik koop gewoon hele goede zaadjes en dan komt er altijd wel een gram of 10 tot 20 aan goede wiet vanaf :grin:
Klik om te vergroten...

Met 10 tot 20 gram zou ik ook erg blij zijn :grin: hoeveelheid is voor mij niet zo erg belangrijk, vind het leuk om het te zien groeien! Ik heb een soort starterskit gekregen van een kennis, met vloeibare voeding, en speciale grond. Welke soort had jij? en van welke winkel? Ik heb zelf SO.G kush. Is een mix van O.G kush en Kandy Kush volgens mij.

Die kennis waarvan ik de spullen heb, zei dat ik er wel 50 gram van zou kunnen oogsten als alles goed gaat :openmouth: . Maargoed, dat is misschien wat veel van het goede :)

Misschien dat ik wel een kweekverslagje plaats.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deze had ik.

Verder gebruikte ik Northern Lights Autoflowers van de lokale smartshop hier

EDIT

Kweekverslagje is altijd leuk!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."