Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJoint roken in de tuin

Joint roken in de tuin

5 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
C
Chili97Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal

Ik ben nieuw hier , ofja ik heb hier al vaak dingen gelezen , maar ben net lid geworden

Ik heb een paar vraagjes
Ik wil in mijn tuin een joint roken
Maar wil eerst paar dingen zeker weten

1) Mag ik in België jointen roken in mijn tuin? Zoniet welke straffen zijn er aan verbonden?

2) Als ik in mijn tuin rook , kunnen mijn ouders dat dan binnen ruiken? Of hangt dat af van de windrichting?

Alvast bedankt
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welkom!

Op je eerste vraag kan ik geen antwoord geven aangezien ik Nederland woon. Wat betreft je tweede vraag, als je dicht bij de deur van de tuin staat of er zijn lucht roosters dan is de kans groot dat dit binnen te ruiken is.
C
Chili97Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga het toch eens wagen
Dank jullie voor de antwoorden
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik woon in Nederland maar ik weet van Belgische vrienden dat wiet echt illegaal is en niet gedoogd in BE. Als ik daar op visite ben mag ik alleen in huis blowen. Dit omdat volgens hen, als de buren het ruiken en klagen heb je een dik probleem. In hoeverre dat in boetes of juridische zaken uitloopt weet ik echt niet. Ik weet wel dat zij er toch wel precies in zijn met stiekem houden.
C
Chili97Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb het gewoon gedaan en geen problemen ondervonde

Ben nu weer rustig in men tuin aan het roken :stoned:
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens mij is het niet legaal (en zeker niet gedoogd) in België. Een wietlucht heeft een sterke geur dus met pech ruiken ze het inderdaad. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."