Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal Ik ben nieuw hier , ofja ik heb hier al vaak dingen gelezen , maar ben net lid geworden Ik heb een paar vraagjes Ik wil in mijn tuin een joint roken Maar wil eerst paar dingen zeker weten 1) Mag ik in België jointen roken in mijn tuin? Zoniet welke straffen zijn er aan verbonden? 2) Als ik in mijn tuin rook , kunnen mijn ouders dat dan binnen ruiken? Of hangt dat af van de windrichting? Alvast bedankt"
"Ik ga het toch eens wagen Dank jullie voor de antwoorden"
"Heb het gewoon gedaan en geen problemen ondervonde Ben nu weer rustig in men tuin aan het roken"