Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEnkele vragen omtrend wiet.

Enkele vragen omtrend wiet.

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
m
modnanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ongeveer een jaar geleden ben ik opnieuw begonnen met wiet te roken. Ik heb 't zelf altijd puur gerookt. Nu een 6tal maand geleden ben ik bij een collega blijven chillen en bleek dat die daar ook wiet roken. Maar ze rollen hun joints altijd met tabak. Daar heb ik nooit een probleem mee gehad aangezien we daar altijd wat chillen, tv-kijken, playstation spelen of gewoon over onze werdagen praten aangezien wij (ik, collega & zijn vriendin) allemaal op 't zelfde bedrijf werken.

Nu zijn er een paar dingen die ik niet helemaal snap.
ik kan niet meer dan 2 keer trekken van een joint anders word ik heel duizelig en zelfs misselijk. Met hun joints heb ik dat dus veel minder en kunnen we een aantal joints op een avond roken. Nu dacht ik altijd, okee ik rook wiet das normaal dat ik 't voel. Maare toen ik begon zelf wiet te kopen rookte ik altijd met een pijpje. Daarvan kan ik echter veel meer van roken dan dat in hun joints zit. Een pure joint maakt mij ook niet misselijk alleen wel lekker high.

Ik heb onlangs dezelfde tabak gekocht (blauwe lucky strike) om zelf wat te experimenteren. Overlaats rolde ik een joint en iedere hijs kreeg ik weer dat misselijk gevoel. Ik word enorm draaierig en heb 't gevoel dat ik ga moeten overgeven (dit na 2 hijsjes) dus legde ik de joint voor de rest van de avond weg en heb ik er 5 dagen over gedaan om die op te krijgen. Ik denk dat ik veel te veel tabak gebruik.

ik ben dus zeker dat de tabak mij zo misselijk maakt en zoveel effect op me heeft. 't Geeft me absoluut geen goed gevoel. Iemand die hetzelfde ervaart?

Hoeveel tabak doen jullie in je joints?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Probeer es heel wat minder tabak... of gewoon met een pijpje roken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet zo moeilijk inderdaad. Gewoon puur blijven roken. Wat wil je, tabak leren roken ondanks dat je lichaam aangeeft hier problemen mee te hebben? Dat ga je niet winnen hoor. :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb je shag gehaald? Zo ja, probeer anders eens sigaretten. Shag is vaak veel zwaarder dan tabak uit sigaretten. En anders gewoon minder of geen tabak natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."