#1
Ongeveer een jaar geleden ben ik opnieuw begonnen met wiet te roken. Ik heb 't zelf altijd puur gerookt. Nu een 6tal maand geleden ben ik bij een collega blijven chillen en bleek dat die daar ook wiet roken. Maar ze rollen hun joints altijd met tabak. Daar heb ik nooit een probleem mee gehad aangezien we daar altijd wat chillen, tv-kijken, playstation spelen of gewoon over onze werdagen praten aangezien wij (ik, collega & zijn vriendin) allemaal op 't zelfde bedrijf werken.
Nu zijn er een paar dingen die ik niet helemaal snap.
ik kan niet meer dan 2 keer trekken van een joint anders word ik heel duizelig en zelfs misselijk. Met hun joints heb ik dat dus veel minder en kunnen we een aantal joints op een avond roken. Nu dacht ik altijd, okee ik rook wiet das normaal dat ik 't voel. Maare toen ik begon zelf wiet te kopen rookte ik altijd met een pijpje. Daarvan kan ik echter veel meer van roken dan dat in hun joints zit. Een pure joint maakt mij ook niet misselijk alleen wel lekker high.
Ik heb onlangs dezelfde tabak gekocht (blauwe lucky strike) om zelf wat te experimenteren. Overlaats rolde ik een joint en iedere hijs kreeg ik weer dat misselijk gevoel. Ik word enorm draaierig en heb 't gevoel dat ik ga moeten overgeven (dit na 2 hijsjes) dus legde ik de joint voor de rest van de avond weg en heb ik er 5 dagen over gedaan om die op te krijgen. Ik denk dat ik veel te veel tabak gebruik.
ik ben dus zeker dat de tabak mij zo misselijk maakt en zoveel effect op me heeft. 't Geeft me absoluut geen goed gevoel. Iemand die hetzelfde ervaart?
Hoeveel tabak doen jullie in je joints?
Nu zijn er een paar dingen die ik niet helemaal snap.
ik kan niet meer dan 2 keer trekken van een joint anders word ik heel duizelig en zelfs misselijk. Met hun joints heb ik dat dus veel minder en kunnen we een aantal joints op een avond roken. Nu dacht ik altijd, okee ik rook wiet das normaal dat ik 't voel. Maare toen ik begon zelf wiet te kopen rookte ik altijd met een pijpje. Daarvan kan ik echter veel meer van roken dan dat in hun joints zit. Een pure joint maakt mij ook niet misselijk alleen wel lekker high.
Ik heb onlangs dezelfde tabak gekocht (blauwe lucky strike) om zelf wat te experimenteren. Overlaats rolde ik een joint en iedere hijs kreeg ik weer dat misselijk gevoel. Ik word enorm draaierig en heb 't gevoel dat ik ga moeten overgeven (dit na 2 hijsjes) dus legde ik de joint voor de rest van de avond weg en heb ik er 5 dagen over gedaan om die op te krijgen. Ik denk dat ik veel te veel tabak gebruik.
ik ben dus zeker dat de tabak mij zo misselijk maakt en zoveel effect op me heeft. 't Geeft me absoluut geen goed gevoel. Iemand die hetzelfde ervaart?
Hoeveel tabak doen jullie in je joints?