Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpacecake

Spacecake

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sowieso belangrijk is om je wiet eerst te decarboxylateren in de oven en er daarna wiet boter mee te maken. Vervolgens kun je eigenlijk gewoon een standaard cake recept volgen. Hoe je wiet decarboxylateert en wiet boter maakt kun je prima op YouTube vinden.

Zorg dat je van te voren goed uitrekent wat voor dosering er in 1 plakje cake komt. En eet vooral niet meteen te veel en wacht minstens 2 uur voordat je bijneemt.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#2
15 min geleden ingenomen. Ben op een verjaardag en de halve verjaardag doet mee. Ben best wel aangeschoten en blijf gewoon aan het bier. We shall see whats going to happen
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had precies genoeg gemaakt voor twee personen en daar 2 cupcakes van gemaakt. Weet je zeker dat je oké zit in je dosering.

Hoe was het? Ik vond het behoorlijk heftig moet ik zeggen. Ben nog nooit zó stoned geweest. Net alsof je zwaar aan het trippen bent maar dan zonder visuals.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was ineens behoorlijk aan het doordrinken en werd een beetje dronken. ongeveer 50 min later voelde ik me ineens nuchter en kreeg ik een warm lichaam. Toen ik in gesprek was met mijn vriendin en nog iemand snapte ik ineens helemaal niets meer van dat gesprek. Alsof ik niet meer wist wat die woorden betekenden. Het werd maar vager en vager. Uiteindelijk wou ik naar huis gaan en toen ineens was ik in een ander dorpje bij een oude vriend van mij, daar kwam ik allemaal bekende mensen van vroeger tegen en niemand snapte ergens nog wat van. Uiteindelijk ook nog een paar jointjes gerookt en thats it. Interessante ervaring vooral, dat was een vage avond..
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Oké dus kneiterstoned van de spacecake nog maar een paar jointjes roken? Snap ik niet. :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ZERO- zei:
Oké dus kneiterstoned van de spacecake nog maar een paar jointjes roken? Snap ik niet. :P
Klik om te vergroten...
Wat ik nog minder snap is dat hij ging zuipen terwijl hij ook van plan was om spacecake te eten. Alcohol en wiet gaan al niet heel lekker samen, laat staan als je spacecake neemt.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja en toch is het gebeurd, en ik snap ook wel dat het niet de slimste combi's zijn.
Maar je gaat me niet vertellen dat jullie nooit drugs misbruikt hebben of combi's genomen hebben.

of zijn jullie toevallig de heilige boontjes?

Ik heb een prima avond gehad en er is niets fout gegaan.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#8
oortjes zei:
Ja en toch is het gebeurd, en ik snap ook wel dat het niet de slimste combi's zijn.
Maar je gaat me niet vertellen dat jullie nooit drugs misbruikt hebben of combi's genomen hebben.

of zijn jullie toevallig de heilige boontjes?

Ik heb een prima avond gehad en er is niets fout gegaan.
Klik om te vergroten...

you got some sand in your vagina?
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#9
kokosmakroon900 zei:
oortjes zei:
Ja en toch is het gebeurd, en ik snap ook wel dat het niet de slimste combi's zijn.
Maar je gaat me niet vertellen dat jullie nooit drugs misbruikt hebben of combi's genomen hebben.

of zijn jullie toevallig de heilige boontjes?

Ik heb een prima avond gehad en er is niets fout gegaan.
Klik om te vergroten...

you got some sand in your vagina?
Klik om te vergroten...

Je zou het bijna zeggen...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
oortjes zei:
Ja en toch is het gebeurd, en ik snap ook wel dat het niet de slimste combi's zijn.
Maar je gaat me niet vertellen dat jullie nooit drugs misbruikt hebben of combi's genomen hebben.

of zijn jullie toevallig de heilige boontjes?

Ik heb een prima avond gehad en er is niets fout gegaan.
Klik om te vergroten...
Was niet als aanval bedoelt, sorry als het zo over kwam.

En nee ik ben zeker geen heilig boontje en heb ook wel eens drugs misbruikt en combo's naar binnen gewerkt die niet perse verstandig zijn. Heb ook wel een aantal combo's gedaan waarbij het achteraf ook fataal af had kunnen lopen in het slechtste geval.

Maar op de een of andere manier heb ik voor spacecake wel altijd een dusdanig respect gehad dat ik daar niet nog allemaal andere dingen bij naar binnen ga zitten gooien. Zal ook wel komen doordat ik mijn eerste keer spacecake zo dom was om te snel bij te eten en daardoor drie keer de gewenste dosering naar binnen had en toen het eenmaal inwerkte dacht dat ik dood ging voor ruim 5 uur lang.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hooooi,

Vandaag ga ik met mijn vriendin spacecake maken. Zelf heb ik nog nooit spacecake gemaakt en idem dito voor mijn vriendin.

Ik vroeg me af of jullie handige tips hebben en wat jullie ervaring ermee is!

Let me know!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."