#1
Ook van mij veel sterkte skai. Je moet misschien maar bedenken dat het beter is om nu te stoppen, dan de boel verder laten escaleren en dan later een nog zwaardere periode van afkicken meemaken. De boel verdoven is toch nooit een echte oplossing en dus moet je hier sowieso een keer doorheen.
Hopelijk zal het gauw makkelijker voor je zijn.
Hopelijk zal het gauw makkelijker voor je zijn.