#1
iemand ervaring hier mee?
A far cry waarschijnlijk maar kunnen belgische klanten hier terecht?
A far cry waarschijnlijk maar kunnen belgische klanten hier terecht?
doe de duif zei:Jixx zei:verkopen zij ook veel meer dan is toegestaan in Nederland. Ik heb deze site dan wel lopen promoten, maar daar baal ik nu enigszins van.
Daarnaast heb ik al meerdere malen vernomen dat het spul wat zij verkopen behoorlijk krachtig schijnt te zijn. In een coffeeshop ligt niet snel wiet met een thc percentage van 25%
Hoeveel ze verkopen en hoeveel thc er in zit kan je moeilijk weten denk ik.
AL veel zwaardere weed en hasj gekocht in coffeeshops.

Wat dacht je van de wietpas of andere gemeentelijke verplichtingen.Jixx zei:Want ze kunnen denk ik lastig iets legaal gaan verkopen aan alleen Nederlanders, maar niet aan mensen over de grens?

doe de duif zei:Wat dacht je van de wietpas of andere gemeentelijke verplichtingen.Jixx zei:Want ze kunnen denk ik lastig iets legaal gaan verkopen aan alleen Nederlanders, maar niet aan mensen over de grens?
Als belg die dicht tegen de franse grens woon kan ik het dichst maar terecht in Eindhoven wat me vijf uren in de auto oplevert en de nodige risico´s.
Want dan kan je niet effe voor 5gram weg en weer tuffen.
Maar ik snap je punt wel hoor want die werken niet anders dan deepweb markets maar laten we hier nu even (waarschijnlijk kort) gebruik van maken![]()
Dit voorbeeld helpt natuurlijk niet echt mee, aangezien die hele wietbon zo illegaal is als maar zijn kan en ook niet gedoogd wordt. Echter denk ik dat dit soort zaken niet significant genoeg zijn om ook maar op enige manier de mogelijke legalisering van cannabis te beinvloeden.Jixx zei:Maar wilt men in de toekomst graag dat cannabis en hasj legaal wordt , en ook via deze weg mogelijk wordt moeten ze wel het goede voorbeeld geven door zich minstens aan bepaalde regels te houden. En dat doen ze dus niet. Daarmee zie ik het in de toekomst alleen maar zwaarder worden om cannabis en hasj echt legaal te verkrijgen.

benniesmitters zei:De war on drugs is de meest hypocriete constructie aller tijden, waar een rationeel denker eigenlijk in principe tegen zou moeten zijn. Dont get me wrong, snap dat drugs illegaal is, maar die war on drugs slaat echt alles.
Dat klopt, maar ik ga het topic sluiten aangezien het topic zeer dicht tegen het overtreden van regel 1 aanschurkt.Jixx zei:Er zijn altijd suggesties? Alleen moet je die zelf ontdekken.![]()
Ik had laatst als ik de coffeeshop kan vertrouwen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."