Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare vreemde hasj vetrouwlijk?

Rare vreemde hasj vetrouwlijk?

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op het oog kunnen wij je niks vertellen over de hash die je aangekocht hebt. Denk dat er door hash weinig gedraaid word behalve zelf gemaakte hash van afval dan. In het vervolg aankopen in de shop dan heb je ook geen twijfel of je rookwaar effectief is wat het hoort te zijn :wink:
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dus dinsdag wouden we liften bij de shoppa dus vroegen een jongen rond 19 20 jaar was waarschijnlijk ( weet niet zeker ) een beetje dronken dus we dachten hij gaat sowieso wel naar shoppa dus eindstand hij zegt je kan bij mij kopen liet ie ze tasje zien eerst liet ie ze pistool in ze tasje zien daarna ze hasj we zeiden we hebben maar 4 euro we zouden een voorgedraaide jonko halen zei ie oke is goed gaf ie me een blokje hasj half grammetje ofzo gaf ik hem 4 euro zei hij is je laaste geld? Zei ik ja man zei ie hou maar gaf ie me die geld 4 euro terug en mog de hasj houden hebben we uitendelijk tog een vorie gehaald het regende en geen sigaretten en vloe en tip daarna gaf de helft van die hasj aan een maat van me die het eindstand verloren is zonde maar wil die hasj morgen gaan draaien maar ik denk ik ken die jongen niet kan ik dit vetrouwen misschien zit er ook iets anders dan hasj in rare drugs ofz als hero ofz zeg niet dat het zo is maar alles kan
De hasj zie je hier op de foto het ruikt wel naar hasj maar heefd niet echt die hele sterke geur dat je denkt van wow
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon in de shop kopen. Op straat weet je nooit wat je krijgt. En in de shop kom je ook niet zo snel een pistool in een tasje tegen..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
De beste man heeft je een cadeau'tje van het middel dat praktisch het meeste voorkomt in dit land, nadat je hem er specifiek op aangesproken had. Ik denk niet dat die beste man hard zijn best heeft gedaan om (best dure en lastig te verkrijgen) heroïne te vermommen als een blokje hasj. Met als enige doel om het ooit aan een groepje minderjarigen te geven, mochten ze het lef hebben om hem om een blokje hasj te vragen. Dat lijkt. me heel erg veel gedoe voor een ronduit asociale 'grap' waarvan je de uitkomst niet eens ziet.

Ik zou oprecht niet weten waarom iemand jou heroïne zou geven onder het mom van hasj, dat ziet er niet eens hetzelfde uit.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Fool zei:
De beste man heeft je een cadeau'tje van het middel dat praktisch het meeste voorkomt in dit land, nadat je hem er specifiek op aangesproken had. Ik denk niet dat die beste man hard zijn best heeft gedaan om (best dure en lastig te verkrijgen) heroïne te vermommen als een blokje hasj. Met als enige doel om het ooit aan een groepje minderjarigen te geven, mochten ze het lef hebben om hem om een blokje hasj te vragen. Dat lijkt. me heel erg veel gedoe voor een ronduit asociale 'grap' waarvan je de uitkomst niet eens ziet.

Ik zou oprecht niet weten waarom iemand jou heroïne zou geven onder het mom van hasj, dat ziet er niet eens hetzelfde uit.
Klik om te vergroten...

Oh dus het is gewoon een cadou dus kan het dus wel vetrouwen bedoelde niet persee hero bedoelde hero of andere raren drugs of middelen
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yolo2000 zei:
Oh dus het is gewoon een cadou dus kan het dus wel vetrouwen bedoelde niet persee hero bedoelde hero of andere raren drugs of middelen
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ik daar een soortgelijk verhaal voor kan bedenken. Wat zou hij ermee willen bereiken? En hoe wist hij dat jullie hem asv zouden spreken?

De meeste mensen op deze wereld hebben op hun eigen manier echt het beste met je voor hoor. Het is alleen zo dat mensen met kwade bedoelingen vaker het contract met jou opzoeken. Ik zou veel voorzichtiger zijn geweest als er opeens iemand op straat naar mij toe zou lopen die mij een zakje drugs in de handen drukt
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Liefhebbertje zei:
Gast die verhalen van jou
Of rook minder onzekere zooi
Of word er wat ouder
Je nickname doet minderjarig aan

Een gun in een tas
Kan die hem net zo goed thuis laten voor die hem te pakken heeft is die te laat

Hero is een blokje hash Dealer met geld teveel zeker...
Klik om te vergroten...

Ja paar maanden geleden in februari was er een grap uitgehaald we gingen hasj roken in een waterpijp dus we gingen het inaleren maar eindstand was het een grap wat ze met me wouden uithalen en zeiden dat ze perongeluk hero erin hadden gedaan
Inplaats van hasj en paar hadden ook express molly (xtc ) gepopt genomen zodat hun ogen groot werden zodat het echt leek ik trapte erin pas over een week zeiden ze het was een grap was wel opgelucht maar sinds dien ben ik wel wat voorzichtig met shit die ik niet weet waar het vandaan komt vandaar en ben niet echt zo jong jong kben 17 over paar maanden iets meer dan een halfjaar 18 en de naam kon niks bedenken hehehehe
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waren dat goede vrienden van je, of eerder wazige bekenden? Ik denk het stiekem wel zou moeten weten als vrienden van je Heroïne thuis hadden liggen? Als het wazige bekenden zijn met zo'n houding zou ik ze toch op zijn minst wel duidelijk maken dat ik niet gediend was van die grapjes, en er zeker niet vaker mee optrekken als ze dat niet in kunnen zien.

Goede vrienden moet je gewoon duidelijk maken dat je met sommige dingen niet moet geinen. :wink:

Laat ik je gerust stellen door je te vertellen dat je het zéker zou merken als je een opiaat rookt. Helemaal heroine. Je valt heel hard in slaap voordat je teveel kunt roken, en hebt zonder de 'hint' van je 'maten' allang door dat er toch iets niet helemaal goed is met je merkwaardig poedervormige, witte, of plakkerige en zuur-ruikende hasj.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Fool zei:
Ik denk dat ik daar een soortgelijk verhaal voor kan bedenken. Wat zou hij ermee willen bereiken? En hoe wist hij dat jullie hem asv zouden spreken?

De meeste mensen op deze wereld hebben op hun eigen manier echt het beste met je voor hoor. Het is alleen zo dat mensen met kwade bedoelingen vaker het contract met jou opzoeken. Ik zou veel voorzichtiger zijn geweest als er opeens iemand op straat naar mij toe zou lopen die mij een zakje drugs in de handen drukt
Klik om te vergroten...
Ja je hebt inderdaad gelijk maar kijk naar de reactie van @Liefhebbertje wat ik naar hem heb geschreven in deze topic dan zie je waarom ik wat voorzichtiger ben
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Yolo2000 zei:
Ja paar maanden geleden in februari was er een grap uitgehaald we gingen hasj roken in een waterpijp dus we gingen het inaleren maar eindstand was het een grap wat ze met me wouden uithalen en zeiden dat ze perongeluk hero erin hadden gedaan
Inplaats van hasj en paar hadden ook express molly (xtc ) gepopt genomen zodat hun ogen groot werden zodat het echt leek ik trapte erin pas over een week zeiden ze het was een grap was wel opgelucht maar sinds dien ben ik wel wat voorzichtig met shit die ik niet weet waar het vandaan komt vandaar en ben niet echt zo jong jong kben 17 over paar maanden iets meer dan een halfjaar 18 en de naam kon niks bedenken hehehehe
Klik om te vergroten...

Van hero worden je puppilen juist heel klein...
Hash is zo goedkoop en hero duur dat versnijden ze niet met elkaar
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
Waren dat goede vrienden van je, of eerder wazige bekenden? Ik denk het stiekem wel zou moeten weten als vrienden van je Heroïne thuis hadden liggen? Als het wazige bekenden zijn met zo'n houding zou ik ze toch op zijn minst wel duidelijk maken dat ik niet gediend was van die grapjes, en er zeker niet vaker mee optrekken als ze dat niet in kunnen zien.

Goede vrienden moet je gewoon duidelijk maken dat je met sommige dingen niet moet geinen. :wink:

Laat ik je gerust stellen door je te vertellen dat je het zéker zou merken als je een opiaat rookt. Helemaal heroine. Je valt heel hard in slaap voordat je teveel kunt roken, en hebt zonder de 'hint' van je 'maten' allang door dat er toch iets niet helemaal goed is met je merkwaardig poedervormige, witte, of plakkerige en zuur-ruikende hasj.
Klik om te vergroten...

Ja maar het was een grap om mij beetje soort van te testen en mij in de maling te nemen het was gewoon hasj wat erin zat en ze hadden toen molly gepopt zodat hun ogen groot werden zodat ik het zou geloven man en ja zijn gewoon goeie vrienden van me
Niet echt goeie goeie vrienden maar ga wel vaak met hun om 1 x in de week ofz
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik dit soort "verhalen" lees dan denk ik echt: wat heb ik een rete saaie jeugd gehad... :lolol::lolol:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou dat persoonlijk wel vervelende grapjes vinden. :')
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Fool zei:
Ik zou dat persoonlijk wel vervelende grapjes vinden. :')
Klik om te vergroten...
Ja ik ook was best wel boos op hun geworden mij gewoon in de maling nemen dat er hero in zat
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Yolo
Lees je is wat meer in over de soorten drugs die je benoemt
En houd het bij de feiten
Hier laat ik het even bij
Maar zonder al die 'aktie' is je vraag ook interessant
Wil je weleens meemaken als de dingen gebeuren in de echte wereld die je hier verteld
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nog nooit een drugscadeautje gekregen van iemand die je niet kende? Sharing is caring, is het motto toch?
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee maar bij die jongens wel btw aftrek...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Liefhebbertje zei:
Nee maar bij die jongens wel btw aftrek...
Klik om te vergroten...
Ik ben bang dat je die toch even toe moet lichten. Ik snap hem niet. :(
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tis er ook 1 om door te denken:wink:
Good luck:imp:

Ik heb jou verkeerd gelezen @Fool
Ik dacht te zien een cadeau van een dealer
Heb ij niets mee heb liever staffel korting
Of de -21% dagen

Oftewel heel simpel heb liever korting al cadeaus
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee, de beste man dacht een mooie verkoop te kunnen doen. Maar toen hij zag dat 't hun laatste paar centen waren maakte hij er een cadeautje van.

Mwa, ik waardeer de sharing-is-caring mentaliteit gewoon best wel, simpele gebaren die wel oprecht zijn (en soms ook wel life-savers :P). Veel meer dan 'ga nu dit maar kopen, want we hebben korting!'. Sterker nog, die korting loop ik vaak mis omdat ik mij niet bij al die bedrijven in wil schrijven. Staffelkorting is al helemaal niet aan mij besteed, als je zoveel van iets nodig hebt doe je waarschijnlijk iets niet helemaal goed. :P

En bij de btw-dagen van de mediamarkt heb ik denk ik nog nooit iets gekocht. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."