Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpacecake

Spacecake

11 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ze verkopen het eigenlijk altijd per plak, een hele cake heb ik nog nooit gezien.

Ipv het hier te vragen kun je dit beter in de shop vragen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Prijzen mogen wij hier niet noemen. Heeft ook geen nut omdat het per shop verschilt. Zelf bakken is heel makkelijk en er staan honderden recepten op internet.
En wat denk je zelf? Een spacecake ruikt niet naar roosjes als je m bakt nee....
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb vandaag dus een spacemuffin gegeten een maat van me was 18 geworden je wordt er wel goed stoned van maar dus vroeg me af kan je een kant en klare spacecake dus geen plak of muffin maar een kant en klare spacecake kopen bij de coffeeshop???? En wat is ongeveer de prijs???
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
Ze verkopen het eigenlijk altijd per plak, een hele cake heb ik nog nooit gezien.

Ipv het hier te vragen kun je dit beter in de shop vragen.
Klik om te vergroten...

Ik kom er nog niet in nog paar maanden moet me vrienden sturen vandaar dat ik het vraag plakjes dus hoe duur ongeveer??? En als ik het ga bakken heb gehoord dat 1 of 2 grammetjes haze wel genoeg is en wat heb ik allemaal nodig ervoor en ruikt het na wiet als je gaat koken/bakken
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yolo2000 zei:
Ik kom er nog niet in nog paar maanden moet me vrienden sturen vandaar dat ik het vraag plakjes dus hoe duur ongeveer??? En als ik het ga bakken heb gehoord dat 1 of 2 grammetjes haze wel genoeg is en wat heb ik allemaal nodig ervoor en ruikt het na wiet als je gaat koken/bakken
Klik om te vergroten...
Een korte google search geeft je een scala aan recepten.

http://lmgtfy.com/?q=Hoe+maak+je+spacecake?
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dus is een of 2 gram haze wiet genoeg voor de spacecake ????
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yolo2000 zei:
Dus is een of 2 gram haze wiet genoeg voor de spacecake ????
Klik om te vergroten...
Ligt aan hoeveel mensen je bent, hoeveel je gewend bent etc. 2 gram voor een hele cake is misschien wel weinig. Ik heb nog nooit een hele cake gebakken met wiet.
Kijk maar in de recepten op internet. Ga zelf maar zoeken dan vind je echt alle info, recepten en hoeveelheden. Etc
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dunnetjess33 zei:
Ligt aan hoeveel mensen je bent, hoeveel je gewend bent etc. 2 gram voor een hele cake is misschien wel weinig. Ik heb nog nooit een hele cake gebakken met wiet.
Kijk maar in de recepten op internet. Ga zelf maar zoeken dan vind je echt alle info, recepten en hoeveelheden. Etc
Klik om te vergroten...
Dus hoeveel moet je ongeveer erin doen????
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
https://www.google.nl/
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Yolo2000 zei:
Dus hoeveel moet je ongeveer erin doen????
Klik om te vergroten...
Zoals dunnetjes al aangeeft hangt het van teveel factoren af om dit zo te beantwoorden... Misschien even de antwoorden lezen en verder gewoon even zelf het en ander op internet zoeken... Als je zo lui bent hoef je niet te verwachten dat wij hier veel moeite voor je gaan doen hè.
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je nou gewoon even op het linkje klikt die ik gepost heb. Heb je meteen je google search al! Hoef je alleen nog op google de websites aan te klikken...
Platina zei:
Een korte google search geeft je een scala aan recepten.

http://lmgtfy.com/?q=Hoe+maak+je+spacecake?
Klik om te vergroten...
k
krannatomLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat vind je toch terug in de receptuur die je zal gebruiken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."