Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCbd ollie roken?

Cbd ollie roken?

9 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
dus me pa heefd Cbd ollie kan je dat op je joint smeren of sigaret en roken??
Of beter niet? Is het slecht voor je of kan je het gewoon roken? En woor je er high van?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yolo2000 zei:
Cbd ollie kan je dat op je joint smeren of sigaret en roken?
Klik om te vergroten...
Nee, dat is op basis van olijfolie of iets dergelijks en dat kun je niet roken.

Er zijn wel e-liquids te koop met cbd, maar daar heb je dan ook een e-sigaret voor nodig natuurlijk.

Yolo2000 zei:
En woor je er high van?
Klik om te vergroten...
Van cbd word je niet high, daarom mag het ook gewoon zo in elke winkel verkocht worden.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Nee, dat is op basis van olijfolie of iets dergelijks en dat kun je niet roken.

Er zijn wel e-liquids te koop met cbd, maar daar heb je dan ook een e-sigaret voor nodig natuurlijk.


Van cbd word je niet high, daarom mag het ook gewoon zo in elke winkel verkocht worden.
Klik om te vergroten...

Heb het wel gewoon op me joint gesmeeer ( alleen tabak )
En gerookt kan geen kwaad toch??? Voelde me wel wat lichtjes en moe en voelde me wel beetje kut opeens
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dus kan het kwaad ja of nee???
Yolo2000 zei:
Heb het wel gewoon op me joint gesmeeer ( alleen tabak )
En gerookt kan geen kwaad toch??? Voelde me wel wat lichtjes en moe en voelde me wel beetje kut opeens
Klik om te vergroten...
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom rook je het überhaupt als bee al aangeeft dat het niet kan? Heb je geld stress maar wil je alsnog stoned zijn?..
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#6
HardstyleGabber zei:
Waarom rook je het überhaupt als bee al aangeeft dat het niet kan? Heb je geld stress maar wil je alsnog stoned zijn?..
Klik om te vergroten...
Nee man zag het in de kast liggen leek me grappig omdat het van de wiet plant komt dus had het gerookt en vroeg me of het slecht voor je is negatieve gevolgen etc
En waar geef ik aan dat het niet kan dan?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom blijf je elke keer vragen stellen en dan niks met het antwoord doen? Zo'n beetje elk topic van jou komt daar weer op neer. Vraag het dan gewoon niet...
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dunnetjess33 zei:
#zucht#... dit soort reacties bedoeld Psychedelibee dus. Psychedelibee is niet zo direct (soms word het grof genoemd) als ik dus zal ik het ff duidelijk maken.
Als je antwoord krijgt blijf je zeuren en zeuren en zeuren of dezelfde vraag/antwoord. Je hebt allang antwoord, soms wel 10x al en nog zeuren zeuren zeuren. LEES de antwoorden die je krijgt en DOE er wat mee!
Hoe vaak is nou al gezegd dat je je geen zorgen hoeft te maken? Dat het niet werkt als een high? Dat je er dus geen reet aan hebt? Net zoals bij je meeste vragen krijg je al vet vaak antwoord maar je blijft er over doorgaan of je leest ze niet of je doet er geen fuck mee.
Zooooow... dat is er uit. Is het nu duidelijk yolo?
(Dont hate me for being honest..)
Klik om te vergroten...

Duidelijk. En ik ben nog wel eens iemand die dingen wat minder snel begrijpt
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yolo2000 zei:
Waar heb je het over ???
Is het slecht voor je negatieve gevolgen etc?
Of hoef ik me niet zorgen te maken???
Klik om te vergroten...

#zucht#... dit soort reacties bedoeld Psychedelibee dus. Psychedelibee is niet zo direct (soms word het grof genoemd) als ik dus zal ik het ff duidelijk maken.
Als je antwoord krijgt blijf je zeuren en zeuren en zeuren of dezelfde vraag/antwoord. Je hebt allang antwoord, soms wel 10x al en nog zeuren zeuren zeuren. LEES de antwoorden die je krijgt en DOE er wat mee!
Hoe vaak is nou al gezegd dat je je geen zorgen hoeft te maken? Dat het niet werkt als een high? Dat je er dus geen reet aan hebt? Net zoals bij je meeste vragen krijg je al vet vaak antwoord maar je blijft er over doorgaan of je leest ze niet of je doet er geen fuck mee.
Zooooow... dat is er uit. Is het nu duidelijk yolo?
(Dont hate me for being honest..)
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Waar heb je het over ???
Is het slecht voor je negatieve gevolgen etc?
Of hoef ik me niet zorgen te maken???
Psychedelibee zei:
Waarom blijf je elke keer vragen stellen en dan niks met het antwoord doen? Zo'n beetje elk topic van jou komt daar weer op neer. Vraag het dan gewoon niet...
Klik om te vergroten...

Psychedelibee zei:
Waarom blijf je elke keer vragen stellen en dan niks met het antwoord doen? Zo'n beetje elk topic van jou komt daar weer op neer. Vraag het dan gewoon niet...
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."