Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBong

Bong

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey gasten
Ik heb dus een bong gekocht
Maar hoe werkt het precies
En er zit zo een 2de buisje hij waarvoor is dat precies
Zie foto's
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hebben ze dat niet uitgelegd in de winkel?
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#3
HardstyleGabber zei:
Op de kop van de dunnere buisje doe je de wiet.
Klik om te vergroten...

Ik weet het maar de kop is vast
Maar waarvoor is dat 2de buisje?
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op de kop van de dunnere buisje doe je de wiet.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dunnetjess33 zei:
Hebben ze dat niet uitgelegd in de winkel?
Klik om te vergroten...

Nee en heb er niet na gevraagd was het vergeten
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yolo2000 zei:
Ik weet het maar de kop is vast
Maar waarvoor is dat 2de buisje?
Klik om te vergroten...
Reserve onderdeel.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#7
HardstyleGabber zei:
Reserve onderdeel.
Klik om te vergroten...

Ohhh maar hij is wat langer en die andere kop met buis is vast en er is ook naast die kop zo een gat
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Kijk maar hijs wat langer en er is een gat naast de kop en de kop is vast
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Laat maar heb uitgevonden hoe je hem los kon maken
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Naar de winkel met dat ding en uitleg vragen. Het is zo simpel soms he...
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dunnetjess33 zei:
Naar de winkel met dat ding en uitleg vragen. Het is zo simpel soms he...
Klik om te vergroten...

Haha ja maar wou het meteen uitproberen
Maar moet zeggen het ding is 100 X sterker dan ik had verwacht was echt fucking stoned leek bijna of ik in een andere wereld was
Was wel lachen
Wel wat hoestbuien?
En lekker spanend me bed in en pitten
Volgende keer met wat vrienden in me huis met de bong
Maar wat ik wel merkte vandaag toen ik
Me sigaret opsteekte dat ik wel ff weer beetje stoned werdt
d
daoistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Veel mensen gebruiken een bong verkeerd. Het zou juist niet scherp moeten zijn aan je keel het heeft allemaal te maken hoe snel je de rook in de buis laat vollopen en hoe snel de wiet verbrand etc.

Ik kan het zelf ook niet. Met een bong moet je vooral veel oefenen. Je krijgt vanzelf de juiste zuig techniek/inadem techniek en snelheid door op gegeven moment. want je zal merken dat jij de controle over de bong hebt als je weet wat je doet. Mensen die grote hits uit een bong halen die kunnen dat omdat ze weten hoe ze de juiste techniek moeten gebruiken zonder dat hun keel branderig aanvoelt.

hier een video hoe ze het precies uitleggen. Deze video legt uit hoe je het goed moet doen en als resultaat is het een betere ervaring. Ik ben geen expert maar die gast legt het goed uit.

zie deze video op youtube: (er zijn er vast wel meer ).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."