#1
Ik ben verslaafd aan blowen en blow dus ook regelmatig. Alleen heb ik maar 1 periode gehad met afkickverschijnselen. Ik sta stevig in me schoenen als het om drugs gaat, en heb dus ook geen problemen met niet kunnen/willen blowen.
Wel heb ik dat ik zin krijg in wiet maar zoek dan afleiding in gamen/series. Afleiding is de beste manier om te stoppen met blowen naar mijn mening.
Wel heb ik dat ik zin krijg in wiet maar zoek dan afleiding in gamen/series. Afleiding is de beste manier om te stoppen met blowen naar mijn mening.