Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMerken mensen dat je stoned bent

Merken mensen dat je stoned bent

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo vandaag belde ik me neef op terwijl ik nog een beetje stoned was
Eigelijk net maarja
Dus kreeg ze moeder aan de lijn omdat het wat laatjes is dus zei sorry ben beetje in de war omdat ik nu geen school meer heb maar werk en ander weekend heb
Maar die moeder en me neef weten niet dat ik blow
Merk je dat aan de stem of niet persee echt maak ik me gewoon beetje druk om niks?
( Paranoid)
G
Gevalletje appartLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik gesmoked hebt gaat mijn stem 2 octafen omlaag, misschien dat ze dat gehoord hebben. Maar zelfs als ze dat gehoord hebben lijkt het me sterk dat ze die twee aan elkaar linken.

Geen stress
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gevalletje appart zei:
Als ik gesmoked hebt gaat mijn stem 2 octafen omlaag, misschien dat ze dat gehoord hebben. Maar zelfs als ze dat gehoord hebben lijkt het me sterk dat ze die twee aan elkaar linken.

Geen stress
Klik om te vergroten...

Ohja ze gaat niet meteen denken hij is Stoned of onder invloed zelfs als ik klein beetje stotter of traag praat
Denken ze dat niet meteen
Ze denken er waarschijnlijk niet eens aan of denken dat ik moe ben ofzo
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Koes zei:
Ohja ze gaat niet meteen denken hij is Stoned of onder invloed zelfs als ik klein beetje stotter of traag praat
Denken ze dat niet meteen
Ze denken er waarschijnlijk niet eens aan of denken dat ik moe ben ofzo
Klik om te vergroten...
Lol, je was zo goed bezig ! Nadenkend en minder Paranoide...

OT: Als ze weten dat je blowt zullen ze die link wel leggen. Helemaal als het een heet hangijzer is . Zelfde als je nou veel alcohol zou drinken/xtc gebruiken/vul zelf maar in
En ze (je familie) dat een probleem vinden dan zullen ze daaraan denken als je een beetje vreemd klinkt..
Mocht van het bovenste geen sprake zijn dan zit het echt alleen in je hoofd.
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon denken dat je moe bent, dat zal zonder het bovenste de eerste gedachte zijn.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sprokkie zei:
Lol, je was zo goed bezig ! Nadenkend en minder Paranoide...

OT: Als ze weten dat je blowt zullen ze die link wel leggen. Helemaal als het een heet hangijzer is . Zelfde als je nou veel alcohol zou drinken/xtc gebruiken/vul zelf maar in
En ze (je familie) dat een probleem vinden dan zullen ze daaraan denken als je een beetje vreemd klinkt..
Mocht van het bovenste geen sprake zijn dan zit het echt alleen in je hoofd.
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon denken dat je moe bent, dat zal zonder het bovenste de eerste gedachte zijn.
Klik om te vergroten...

Aha Oke
En was inderdaad goed bezig doe het nu alleen op me vrije dagen :wink: 2 x per week meer niet!
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Koes zei:
Aha Oke
En was inderdaad goed bezig doe het nu alleen op me vrije dagen :wink: 2 x per week meer niet!
Klik om te vergroten...
Heel goed Koes !
Had het niet over je drugsgebruik , meer over je posts :).
Maar zoals ik het zie is het echt wel een vooruitgang.
OT: Geen antwoord op mijn post ?
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sprokkie zei:
Heel goed Koes !
Had het niet over je drugsgebruik , meer over je posts :confused:mile:.
Maar zoals ik het zie is het echt wel een vooruitgang.
OT: Geen antwoord op mijn post ?
Klik om te vergroten...

Ja sorry begreep je post/Opmerking niet helemaal
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Koes zei:
Ja sorry begreep je post/Opmerking niet helemaal
Klik om te vergroten...
Dus ??
Sprokkie zei:
Lol, je was zo goed bezig ! Nadenkend en minder Paranoide...

OT: Als ze weten dat je blowt zullen ze die link wel leggen. Helemaal als het een heet hangijzer is . Zelfde als je nou veel alcohol zou drinken/xtc gebruiken/vul zelf maar in
En ze (je familie) dat een probleem vinden dan zullen ze daaraan denken als je een beetje vreemd klinkt..
Mocht van het bovenste geen sprake zijn dan zit het echt alleen in je hoofd.
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon denken dat je moe bent, dat zal zonder het bovenste de eerste gedachte zijn.
Klik om te vergroten...
???
Misschien is de vraag niet helemaal duidelijk :
Weten ze dat je blowt en of hebben ze daar moeite mee ?
k
krannatomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ze zullen wellicht snel merken dat het niet crowdy in the brain is bij jou. Zet nu maar je computer uit.
J
JustSomeGuy.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet dat ik erg laat reageer maar als ik jouw topics zo zie ben jij zo paranoide als de pest. Daar moet je toch echt eens wat mee gaan doen. Ik raad je echt enorm aan om (een tijdje) te stoppen en kijken hoe je je dan voelt. En ga ermee naar de dokter.

Ontopic:
nee.... Als iemand niet weet dat je gebruikt zal iemand het ook bijna niet merken (behalve de rode oogjes), al helemaal niet aan telefoon...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."