#1
Nightshop
Waarom niet zelf draaien? Wil je echt de typische sigaar vloei hebben? Anders hebben ze bij de shop vaak ook soort van sigaar vloei met een smaakje eraan. Kan best lekker zijn, maar die vloei is best duur in vergelijking met gewone vloei. Maar om jezelf af en toe te verwennen erg lekker![]()
Nightshop
Coffeeshop
Misschien omdat je rare chemische smaken koopt?Strawberry en hemp
Haha Misschien wel ja maar ze hebben alleen Smaken man.Misschien omdat je rare chemische smaken koopt?![]()
Oh bijzonder. Officieel is er in ieder geval geen minimum leeftijd voor een smartshop, maar sommige winkels vragen wel voor een ID voor sterkere middelen.
Wellicht laat een andere smartshop je wel blunts kopen.![]()
Dan zou ik een andere winkel zoeken.
Smartshop al geprobeerd?
Wellicht is dat nog een poging waard.![]()
Voor de smartshop heb je geen ID nodig.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."