#1
zal het eens proberen. dank voor de tip
Ik ben bijna 30. Blowen deed ik al toen ik 12 was. En ja, het was vaak met vrienden dat ik een aantal hijsen nam. En als ik slecht ging nam ik valium of ging ik heel veel eten, waardoor het effect van wiet minder werd. Ik wou gewoon net zo van wiet kunnen genieten als ieder ander. En de kringen waar ik mij destijds in begaf, daar is het heel normaal om te blowen. Nu blow ik al jaren niet meer maar ik ben er toch wel weer nieuwsgierig naar. Ik vind een pure joint roken tijdens het fietsen zo lekker. High fietsen is echt heerlijk, maar zodra ik stil kom te gaan krijg ik dus klachten. Ik word dus lichamelijk onrustig van wiet, en zodra ik beweeg kan ik mij ineens wel behoorlijk euforisch gaan voelen...Ik snap niet zo goed dat je al minstens 100 keer geblowd hebt, terwijl je maar 5 leuke ervaringen hebt gehad. Als het altijd slecht valt, dan doe je het toch gewoon niet meer?
Je hebt ook nog zoiets als phenotypes, wellicht had je een phenotype te pakken die wat meer naar de sativa kant neigde.En toch, ik krijg er een geweldige head high van, lichte euforie en een relaxed gevoel zonder beslist te moeten bankhangen.
En als ik het zo lees op Leafly, dan ben ik niet de enige. Het mag officieel wel de tegenhanger van de haze soorten zijn, maar zo ervaar ik dat persoonlijk niet.
Maar zoals je zegt kan ik ook gewoon geluk hebben gehad met mijn OG Kush. Heb het ook nog maar 1 keer gehaald.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."