Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGa bijna altijd slecht

Ga bijna altijd slecht

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#1
zal het eens proberen. dank voor de tip
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snap niet zo goed dat je al minstens 100 keer geblowd hebt, terwijl je maar 5 leuke ervaringen hebt gehad. Als het altijd slecht valt, dan doe je het toch gewoon niet meer?

Verder is dat vele nadenken wel een sativa dingetje. Simpel gezegd wordt je van sativa's high en van indica's stoned. Je zou dus inderdaad een keer bewust een indica soortje kunnen proberen om te kijken of dat beter valt, mocht dat niet zo zijn dan stop je toch gewoon lekker met blowen lijkt me.

@Mindless, OG Kush is een hybride soort maar wel gewoon sterk indica dominant. Het is in ieder geval geen hybride soortje die richting de 50/50 indica/sativa gaat. Simpel gezegd zijn de kush soorten een beetje de tegenhanger van haze soorten. Uiteraard zitten er wel verschillen in, gezien de indica/sativa verhoudingen soms per soortje verschillen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
En toch, ik krijg er een geweldige head high van, lichte euforie en een relaxed gevoel zonder beslist te moeten bankhangen.

En als ik het zo lees op Leafly, dan ben ik niet de enige. Het mag officieel wel de tegenhanger van de haze soorten zijn, maar zo ervaar ik dat persoonlijk niet.

Maar zoals je zegt kan ik ook gewoon geluk hebben gehad met mijn OG Kush. Heb het ook nog maar 1 keer gehaald.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
Ik snap niet zo goed dat je al minstens 100 keer geblowd hebt, terwijl je maar 5 leuke ervaringen hebt gehad. Als het altijd slecht valt, dan doe je het toch gewoon niet meer?
Klik om te vergroten...
Ik ben bijna 30. Blowen deed ik al toen ik 12 was. En ja, het was vaak met vrienden dat ik een aantal hijsen nam. En als ik slecht ging nam ik valium of ging ik heel veel eten, waardoor het effect van wiet minder werd. Ik wou gewoon net zo van wiet kunnen genieten als ieder ander. En de kringen waar ik mij destijds in begaf, daar is het heel normaal om te blowen. Nu blow ik al jaren niet meer maar ik ben er toch wel weer nieuwsgierig naar. Ik vind een pure joint roken tijdens het fietsen zo lekker. High fietsen is echt heerlijk, maar zodra ik stil kom te gaan krijg ik dus klachten. Ik word dus lichamelijk onrustig van wiet, en zodra ik beweeg kan ik mij ineens wel behoorlijk euforisch gaan voelen...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
En toch, ik krijg er een geweldige head high van, lichte euforie en een relaxed gevoel zonder beslist te moeten bankhangen.

En als ik het zo lees op Leafly, dan ben ik niet de enige. Het mag officieel wel de tegenhanger van de haze soorten zijn, maar zo ervaar ik dat persoonlijk niet.

Maar zoals je zegt kan ik ook gewoon geluk hebben gehad met mijn OG Kush. Heb het ook nog maar 1 keer gehaald.
Klik om te vergroten...
Je hebt ook nog zoiets als phenotypes, wellicht had je een phenotype te pakken die wat meer naar de sativa kant neigde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."