Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen geur overlast?

Blowen geur overlast?

7 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
Probeer eens zo'n vapcap m vaporizer. Dit ding is nagenoeg geurloos en volgens mijn vriendin ruikt het heel even naar popcorn/versgesneden takken!

En high als een mofo kan ik je wel zeggen als je dat ding na een paar keer proberen onder de knie hebt.
b
bureaustoelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi,

Ik blow wel eens op mijn kamer met het raam open. Nu wil ik liever niet dat mijn buren dit ruiken, het probleem is alleen dat de oprit van de buren redelijk dicht onder mijn raam is. Zouden zij dit ruiken als ze langs lopen of gaat de geur gewoon mee met de wind?

Ik zie graag een reactie tegemoet.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ruik het weleens als ik langs het huis van de buren loop en het raam staat daar een stukje open. Die geur draagt behoorlijk ver, dus het is moeilijk te verbergen. Beter kun je dan het raam dicht houden. Maar dan nog, zodra je dan je raam of deur opendoet komt er alsnog een walm naar buiten. Dus ooit ruiken ze het toch weleens een keer. Ik krijg ook weleens een wietwalm in mijn gezicht wanneer ik bij de buren aanbel en de deur gaat open.

Maar waarom maak je je er zo'n zorgen om? Het is jouw huis, je buren hebben er toch niets mee te maken als jij blowt?

Enige optie om zeker te zijn dat je buren het nooit ruiken is nooit thuis blowen.
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom laat je het raam niet dicht? Of blow je in een andere kamer?
Ben je nog inwonend bij je ouders misschien?
Ik zou me er niet druk om maken misschien kennen ze de geur niet eens of als je een tuin hebt zet je er een paar planten in die hetzelfde als wiet ruiken.
De naam weet ik nu even niet.
Of je gaat Hash roken ipv wiet :grimacing:
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hasj ruik je een flink stuk minder/ kennen minder mensen
3
3MMCLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die kans is zeker aanwezig maar je hebt natuurlijk ook te maken met de wind en de geursterkte van de wiet die je rookt. Is de geur nou extreem zou ik gewoon ff kijken als ze thuis zijn of niet. Je kan zelf wel inschatten of het raam openkan op welke tijdstippen ze de deur uitgaan enzovoorts anders raampje dicht handoek voor de deur
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
bureaustoel zei:
Ik blow wel eens op mijn kamer met het raam open. Nu wil ik liever niet dat mijn buren dit ruiken, het probleem is alleen dat de oprit van de buren redelijk dicht onder mijn raam is. Zouden zij dit ruiken als ze langs lopen of gaat de geur gewoon mee met de wind?
Klik om te vergroten...

Hier kan ik kort over zijn. Ja. Dit gaan ze ruiken. Wiet heeft nou eenmaal de nare eigenschap dat tijdens het roken ervan de hele omgeving kan meegenieten in de geur. En sinds ze "redelijk dicht onder je raam" zitten gaan ze dit extra merken.

Vroeger toen ik nog bij mijn ouders woonde rookte ik ook af en toe wiet op mijn zolderkamer als ze niet thuis waren. Vaak wanneer ik vrienden uitnodigde kreeg ik te horen "het ruikt al groen voordat ik je straat in rijd".
3
3MMCLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Hier kan ik kort over zijn. Ja. Dit gaan ze ruiken. Wiet heeft nou eenmaal de nare eigenschap dat tijdens het roken ervan de hele omgeving kan meegenieten in de geur. En sinds ze "redelijk dicht onder je raam" zitten gaan ze dit extra merken.

Vroeger toen ik nog bij mijn ouders woonde rookte ik ook af en toe wiet op mijn zolderkamer als ze niet thuis waren. Vaak wanneer ik vrienden uitnodigde kreeg ik te horen "het ruikt al groen voordat ik je straat in rijd".
Klik om te vergroten...
goeie zaken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."