Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Die kans is zeker aanwezig maar je hebt natuurlijk ook te maken met de wind en de geursterkte van de wiet die je rookt. Is de geur nou extreem zou ik gewoon ff kijken als ze thuis zijn of niet. Je kan zelf wel inschatten of het raam openkan op welke tijdstippen ze de deur uitgaan enzovoorts anders raampje dicht handoek voor de deur"
"Dirkjan zei: Hier kan ik kort over zijn. Ja. Dit gaan ze ruiken. Wiet heeft nou eenmaal de nare eigenschap dat tijdens het roken ervan de hele omgeving kan meegenieten in de geur. En sinds ze "redelijk dicht onder je raam" zitten gaan ze dit extra merken. Vroeger toen ik nog bij mijn ouders woonde rookte ik ook af en toe wiet op mijn zolderkamer als ze niet thuis waren. Vaak wanneer ik vrienden uitnodigde kreeg ik te horen "het ruikt al groen voordat ik je straat in rijd". Klik om te vergroten... goeie zaken"