#1
Hallo, Ik ben een jongeman van 28, ik zal is zo kort mogelijk proberen uit te drukken wat ik wil zeggen, of vragen, Ik heb nooit psychishe klachten gehad, ben bijna nooit depressief geweest, heb altijd een soort schaamte gehad om te klagen, als er iets met mij aan de hand was, met het gedachte "Een man moet alles aankunnen", ben altijd zelfzeker geweest, en heb veel psychologische boeken gelezen, en vaak een rol van een psycholoog gespeeld, en andere mensen in het geval van depressie gekalmeerd! dus ben altijd hard geweest! en mijn emoties die een mens zouden verzwakken onderdrukt! Ik heb het verteld omdat ik ongeveer het beeld van mijn persoonlijkheid wil doorgeven! Dus het verhaal is, ik ben 2 jaar geleden begonnen met blowen, en het blowen is snel mijn dagelijkse gewoonte geworden, ik heb elke dag hetzelfde hoeveelheid gerookt, niet meer en niet minder! dus 1 joint ongeveer per 2 dagen, helft in een nacht voor het slapen gaan! Alles ging goed, ik werkte, sporte, deed wat ik moest doen elke dag, en heb altijd drukke dagen, heb veel verantwoordelijkheid op mij! Het ging deze 2 jaar als gewoonlijk, geen psychishe of fysieke klachten! Maar laatste tijd is mijn famillie niet echt blij ermee, en is mijn vader binnen gekomen in mijn kamer en zijn woorden waren "Mensen worden gek van smoren, aub ik wil jou niet verliezen" terwijl dat ik knetter stoned was, en had gesmoord zoals gewoonlijk voor het slapen gaan, en in die toestand kwamen deze gewoone woorden natuurlijk intensiever naar mij toe, en sindsdien, begon ik gewicht te verliezen, had precies het gevoel dat mijn persoonlijkheid verandert, had een gevoel dat mijn intellektueel niveau vermindert! probeerde diagnose voor mij eigen te stellen en mij eigen ermee te helpen! maar al bijna 2 weken! leegte van binnen! geen eetlust, geen zin om met iemand te spreken, een gevoel dat mijn brain verhard is! Of juist te licht gevoel in hoofd! "HEB TOTTAAL GEEN EMOTIES" geen euforishe blije gevoel, of geen droevige ook! precies dat ik niet leef maar besta! dat ben ik niet! ik ben heel energiek, communicatief, en heel levendig iemand! ik rook nog altijd zoals ik het deed, halve joint voor het gaan slapen, en ga zoals gewoonlijk naar mijn werk de volgende ochtend, ik doe alles automatisch gewoon op mijn werk zonder enig improvisatie, precies geprogrammeerde robot! Ik heb normaal met een heel grote groep mensen contact! dus heb veel vrienden, en geniet uiteraard van vrouwen ook, maar contact met vrienden en verleiding met vrouwen, niets verandert mijn toestand, krijg al commentaar van mensen dat ik precies niet levendig meer ben! Ik heb ongeveer uitgelegd wat er aan de hand is, en zou elke raad volgen om mij te herstellen en oude ik terug te krijgen!