Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet in een shisha

Wiet in een shisha

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit jaar eens geprobeerd wiet op een shisha te doen en ik wil niet eens meer jointjes. Zoveel fijner voor mijn keel dit! Ik rook namelijk niet.

Nu doen wij meestal zo'n 0,5 gram erop met fruit tabak. Goed door elkaar mixen en klaar. Werkt als een tierelier.

Fruit tabak is nog steeds tabak met nicotine. Werkt het bijvoorbeeld ook met de steentjes?

Wat is jullie ervaring überhaupt met een waterpijp?

Wij hebben tot nu toe alleen white widow erop gedaan. Was wel benieuwd naar het effect van amnesia haze, maar de shop had deze helaas niet. Nu silver haze mee gekregen. Is er een soort die juist beter is op de waterpijp?
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kunt ook kiezen voor een tabaksvervanger, Greengo bijvoorbeeld. Daar zit geen nicotine in en smaakt ook niet naar tabak :) Ik heb zelf nooit wiet gerookt uit een shisha maar kan me niet voorstellen dat dat niet zou werken. Maar goed, ik heb dus ook maar beperkte kennis van shishas :grimacing:
U
Used&abusedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom een shisha gebruiken als waterpijp en niet gewoon een bong? Dan rook je het puur, zonder tabaktroep. Veel lekkerder! Precooler er op, ijs erbij, echt prima, ook voor je keel :wink:
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Used&abused zei:
Waarom een shisha gebruiken als waterpijp en niet gewoon een bong? Dan rook je het puur, zonder tabaktroep. Veel lekkerder! Precooler er op, ijs erbij, echt prima, ook voor je keel :wink:
Klik om te vergroten...

Misschien woont hij nog thuis en hebben zijn ouders liever niet dat hij blowt. Dan komt een waterpijp goed van pas want dan kun je gewoon zeggen dat je afentoe shisha rookt.
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben een zij en heb een eigen huisje :)
Shisha vond ik wel makkelijk, want die heb ik liggen. Was me ook heel erg bevallen.
Was benieuwd naar de alternatieven zonder nicotine :)
U
Used&abusedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als alternatief voor nicotine kan je trouwens ook nog denken aan steam stones, van die dampsteentjes voor een shisha. Kijk hier eens bijvoorbeeld: https://www.waterpijp-bong.nl/waterpijpen/steam-stones-dampstenen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."