#1
Fitness. Is 1 van de reden dat ik niet verslaafd ben. Focus je op je dingen die je interesseren en waarvoor je scherp moet zijn. School/werk is bijvoorbeeld ook een reden.
2 maanden geleden compleet gestopt met wiet en met uitzondering van heel enkele momenten geen moeite hiermee. Wat het voor mij makkelijk maakt, is het complete stoppen. Daarvoor zo vaak "gestopt" en mezelf nog momenten gegeven dat ik het toch nog van mezelf mocht gebruiken, maar dat was voor mij wat me in de "verslaving" hield. Wil je stoppen, dan raad ik je aan rigoureus helemaal te stoppen. Toegegeven, ik was niet een heel erg hardcore gebruiker. Ik gebruikte niet dagelijks, maar een aantal keren in de week. Toch beïnvloedde het mij negatief op zoveel gebieden.Meerdere malen een poging gedaan om te stoppen met blowen helaas tot nu toe nog niet gelukt. Vraag me ook serieus af of ik het kan vervangen met iets anders dat mij weet te ontspannen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."