#1
Sorry was een typfoutje maar een cruciaal i bedoelde tussen de 105 en 115 graden. Ok, het laatste antwoord is duidelijk. Dus na decarboxyleren kan ik het gewoon in elk beslag gooeien.... Waarom nog die wietboter stap? Want gewoon
geDecarboxyleerde wiet kan je toch ook lang bewaren? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor
geDecarboxyleerde wiet kan je toch ook lang bewaren? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor