#1
Een kleine waarschuwing voor de gene die zijn wiet willen bewaren.
Bewaar het niet in boterhamzakjes. Wilde net wietolie gaan maken maar de wietgeur is nergens te bekennen.
Wel 60 gram wiet kwijt (bladeren met harsjes)/
Zonde
Bewaar het niet in boterhamzakjes. Wilde net wietolie gaan maken maar de wietgeur is nergens te bekennen.
Wel 60 gram wiet kwijt (bladeren met harsjes)/
Zonde