Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet verkeert bewaard

Wiet verkeert bewaard

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een kleine waarschuwing voor de gene die zijn wiet willen bewaren.

Bewaar het niet in boterhamzakjes. Wilde net wietolie gaan maken maar de wietgeur is nergens te bekennen.
Wel 60 gram wiet kwijt (bladeren met harsjes)/
Zonde
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Echt kut van je wit... Misschien heb je er nog wel effect van.
Boterhamzakjes zijn niet echt 100% luchtdicht. Gebruik volgende keer diepvrieszakjes. Zijn duurder maar die zijn echt luchtdicht.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgende keer heb ik glazenpotten...
Ik ben nu sowieso een te hoog tolarantie opgebouwd met wiet :).
Kleine 8 maanden bijna dagelijks twee tot driemaal per dag. Net onder de highheid... en soms 'per ongeluk' teveel.
I
IffnessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Glazen potten adviseer ik ook tegen...
De hoeveelheid lucht in zo'n pot is meestal groot genoeg om je wiet toch te laten uitdrogen.
Ik adviseer ook de diepvrieszakjes, en dan de kleinst mogelijke. En duw dan zoveel mogelijk van de lucht er uit.
Ik blow nu zo'n 30 jaar. Ik heb nooit tolerantie opgebouwd tegen wiet. Wel tegen alle andere drugs.
W
Waterpijp-bong.nlLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kunt hier best een een vacuüm stash box / container voor gebruiken. Deze zijn lucht dicht.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Iffness zei:
Ik blow nu zo'n 30 jaar. Ik heb nooit tolerantie opgebouwd tegen wiet. Wel tegen alle andere drugs.
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me vrij sterk.... Tenzij je sporadisch blowt? Als je iedere dag blowt is het gevoel echt niet meer zoals in het begin. Dan wordt je er alleen nog maar chill van maar echt niet high.

Een maandje stoppen doet overigens wonderen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."