Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallucinaties van weed?

Hallucinaties van weed?

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Al die puisterige blote ruggen op festivals :tongueout: anabooltjes 😁
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan de beste overkomen , niet direct iets ernstig achter zoeken.
Beetje meer moe dan anders , setting , mindset , gezelschap.

Ik blow zeer lang dagenlijks , en paar weken terug tijdens een wandeling men joint rustig in 1 keer opgerookt.
Voelde men benen wegzakken , sterretjes en zwarte plekken te zien , begon wonky te wandelen alsof ik een disso op had en had bijna geen evenwicht meer.

Wat schaduw opgezocht, koekje gegeten en cola binnen geslurpt.
15 min gechilled en ik was er door :wink:.

Ik gok bij jouw ook op te weinig suikers en carbs.
Pas wel op met dat vele water , 2 liter direct is veels te veel.
Dan had je dat maar beter in moeten plannen en rustig tijdens het blowen moeten hydrateren.
Ik blow nooit als in niet direct beschikking heb over eten en drinken.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blauweaap zei:
2l Water kan geen kwaad bij uitdroging. Ik drink standaard 1,5l Als ik wakker word.
Klik om te vergroten...
Okee.
Goed bezig dan 👍.
Ga vooral door met je nieren te belasten en je hersenen met minder zuurstof te zetten.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Okee.
Goed bezig dan 👍.
Ga vooral door met je nieren te belasten en je hersenen met minder zuurstof te zetten.
Klik om te vergroten...
Ik gebruikt PEDS/ben atleet ik weet echt wel hoe ik mezelf moet verzorgen op gebied van voeding etc.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blauweaap zei:
Momenteel gebruik ik t3 (cyptomel) 125mcg daily 750 test E 600 Tren E 60mcg clen daily
Injects verdeelt over 2xpw (ma-do) voor betere bloedwaarden.
Klik om te vergroten...
Wat is cyptomel precies?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blauweaap zei:
Ik gebruikt PEDS/ben atleet ik weet echt wel hoe ik mezelf moet verzorgen op gebied van voeding etc.
Klik om te vergroten...
Verteld je coach of trainer je dan ook dat je nieren maar 0.6 a 1l water per uur kunnen verwerken (scheelt wat van persoon tot persoon maar niet overdreven)?.

Dus als je dan als atleet even wil toelichten wat er gezond is aan 1.5liter op je nuchtere maag wegdrinken of 2l tijdens uitdroging een goed plan is , hoor ik dat graag.


Welke peds gebruik je als ik vragen mag.
Ik ben geen atleet als jij, maar ken wel wat van de topsportwereld , bodybuilding wereld en peds ik het algemeen.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
inner_search zei:
Verteld je coach of trainer je dan ook dat je nieren maar 0.6 a 1l water per uur kunnen verwerken (scheelt wat van persoon tot persoon maar niet overdreven)?.

Dus als je dan als atleet even wil toelichten wat er gezond is aan 1.5liter op je nuchtere maag wegdrinken of 2l tijdens uitdroging een goed plan is , hoor ik dat graag.


Welke peds gebruik je als ik vragen mag.
Ik ben geen atleet als jij, maar ken wel wat van de topsportwereld , bodybuilding wereld en peds ik het algemeen.
Klik om te vergroten...
Voor mij is het beter ook voor mijn gebruik om meer te drinken dan helemaal niet mijn lichaam staat bij teveel het al meteen uit. Daarom ben ik zelf van mening dat als je niks in zo lange tijd drinkt het meer goed dan kwaad doet ook is dit natuurlijk wel per persoon verschillend wat je kan verdragen maar dat zou hij zelf dan al moeten weten. Ik zeg niet dat jij ongelijk hebt dat zeker niet.

Momenteel gebruik ik t3 (cyptomel) 125mcg daily 750 test E 600 Tren E 60mcg clen daily
Injects verdeelt over 2xpw (ma-do) voor betere bloedwaarden.

Uiteraard RAAD IK DEZE DOSERINGEN AF BIJ IEDEREEN.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oker als jij dat vind :)

Blauweaap zei:
Voor mij is het beter ook voor mijn gebruik om meer te drinken dan helemaal niet mijn lichaam staat bij teveel het al meteen uit. Daarom ben ik zelf van mening dat als je niks in zo lange tijd drinkt het meer goed dan kwaad doet ook is dit natuurlijk wel per persoon verschillend wat je kan verdragen maar dat zou hij zelf dan al moeten weten. Ik zeg niet dat jij ongelijk hebt dat zeker niet.

Momenteel gebruik ik t3 (cyptomel) 125mcg daily 750 test E 600 Tren E 60mcg clen daily
Injects verdeelt over 2xpw (ma-do) voor betere bloedwaarden.
Klik om te vergroten...
Lekkere kuur.
2x per week injecten met E zal je niet Echt hard merken en is imo niet nodig met lange esters , maar eerder met ace/prop.
Maar kan zeker geen kwaad.

Heb enkel ervaring met low test high tren kuurtjes icm met winny.
Toch prefereer ik parra of tren hex , tegenover tren e/p of a (meer sides maar wel harder in de uitkom) lenige nadeel , om de 2 dagen prikken..
Ben jaren clean geweest , kom net uit een 10 weken test only kuurtje (250 prop p/w )

T3 vind ik te link , ik prefereer t4.
Clen Heb ik niet echt nodig , ik ben van nature zeer droog en scherp.
Sta momenteel op 79 en 5%bf , wat te veel is voor me.
Ik doe niet meer aan bodybuilding maar boks terug al enige tijd.
Moet terug wat vet bij ivm sneller verzuring en een kilo of 3 lichter , voel me te sloom rond de 80kg.

Wat vind je van igf-1 icm met slin ?.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ganggang💯 zei:
Wat is cyptomel precies?
Klik om te vergroten...
Het (ont)regelt de schildklier.
Levens gevaarlijk als je niet weet met wat je bezig bent.

Edit.
Lange uitleg kort gemaakt eh :wink:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Het (ont)regelt de schildklier.
Levens gevaarlijk als je niet weet met wat je bezig bent.

Edit.
Lange uitleg kort gemaakt eh :wink:
Klik om te vergroten...
Waarom zou je dat willen?
j
juwoooLid
01-01-2024, 00:00
#11
inner_search zei:
Kan de beste overkomen , niet direct iets ernstig achter zoeken.
Beetje meer moe dan anders , setting , mindset , gezelschap.

Ik blow zeer lang dagenlijks , en paar weken terug tijdens een wandeling men joint rustig in 1 keer opgerookt.
Voelde men benen wegzakken , sterretjes en zwarte plekken te zien , begon wonky te wandelen alsof ik een disso op had en had bijna geen evenwicht meer.

Wat schaduw opgezocht, koekje gegeten en cola binnen geslurpt.
15 min gechilled en ik was er door :wink:.

Ik gok bij jouw ook op te weinig suikers en carbs.
Pas wel op met dat vele water , 2 liter direct is veels te veel.
Dan had je dat maar beter in moeten plannen en rustig tijdens het blowen moeten hydrateren.
Ik blow nooit als in niet direct beschikking heb over eten en drinken.
Klik om te vergroten...

ik eet minder carbs omdat ik ook aan bodybuilden doe, ben nu aan het cutten (afvallen) daarom is mijn dagelijkse carb intake 150. ik denk dat het kan komen door dat mijn pH niet op het goeie niveau zit. soms word ik ook beetje dizzy als ik opsta van mijn bed bijvoorbeeld en zie ik sterretjes voor heel even. dit heb ik helemaal niet als ik aan het aankomen ben. ik ga denk ik kalium weer supplementeren (deed ik vorig jaar ook) en hopen dat dit niet nog een keer gebeurd?
j
juwoooLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blauweaap zei:
2l Water kan geen kwaad bij uitdroging. Ik drink standaard 1,5l Als ik wakker word.
Klik om te vergroten...

ja ik ga denk ik grotere flessen water inkopen of gewoon kraanwater in flessen doen en in de koelkast zetten (zodat ik minder BPA van plastic flessen krijg) en dat ik dan dagelijks meer vocht binnen krijg. nu al vooral omdat het warmer is allemaal moet ik weer wat meer gaan drinken. natuurlijk ook omdat ik train nu met gevoelstemperatuur 30 ofzo.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ganggang💯 zei:
Waarom zou je dat willen?
Klik om te vergroten...
Betere stofwisseling , waardoor je scherper en strakker komt te staan.
Beetje dom dit te doen zonder wedstrijdverband.
Levensgevaarlijk , zeker icm hgh (groeihormonen) en insuline.
Wat dus de meest gebruikte combo is in de pro (en amateur) bodybuilding wereld , als je iets wil bereiken in die wereld.

Kga er ook niet verder over uit wijden , check Dutch bodybuilding eens als je je wat meer wil verdiepen in anabolen of hormonen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
inner_search zei:
Betere stofwisseling , waardoor je scherper en strakker komt te staan.
Beetje dom dit te doen zonder wedstrijdverband.
Levensgevaarlijk , zeker icm hgh (groeihormonen) en insuline.
Wat dus de meest gebruikte combo is in de pro (en amateur) bodybuilding wereld , als je iets wil bereiken in die wereld.
Klik om te vergroten...
Klinkt allemaal vrij onnodig en gevaarlijk in mijn ogen. Maar ieder z'n ding.
inner_search zei:
Kga er ook niet verder over uit wijden , check Dutch bodybuilding eens als je je wat meer wil verdiepen in anabolen of hormonen.
Klik om te vergroten...
Ik hou het liever puur natuur. Het enige wat ik neem zijn eiwit shakes.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ganggang💯 zei:
Klinkt allemaal vrij onnodig en gevaarlijk in mijn ogen. Maar ieder z'n ding.

Ik hou het liever puur natuur. Het enige wat ik neem zijn eiwit shakes.
Klik om te vergroten...
Dat is persoonlijk eh.
Ik heb persoonlijk nix tegen het correct gebruik van anabolen.
En dan bedoel ik in de bodybuilding wereld zelf.

Voor elke andere sport ben ik wel tegen enchantments , behalve dan natuurlijke zoals cbd of thc baat hebben bij spierherstel.
j
juwoooLid
01-01-2024, 00:00
#16
inner_search zei:
Dat is persoonlijk eh.
Ik heb persoonlijk nix tegen het correct gebruik van anabolen.
En dan bedoel ik in de bodybuilding wereld zelf.

Voor elke andere sport ben ik wel tegen enchantments , behalve dan natuurlijke zoals cbd of thc baat hebben bij spierherstel.
Klik om te vergroten...
inderdaad, als je steroids gebruikt dan moet je ook niet gaan liegen over dat je zogenaamd niet zou gebruiken. de hele bodybuilding industrie is door die drug verkloot. stel je voor je zou de grootste persoon worden omdat er geen synthol of anabolen bestonden?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
juwooo zei:
inderdaad, als je steroids gebruikt dan moet je ook niet gaan liegen over dat je zogenaamd niet zou gebruiken. de hele bodybuilding industrie is door die drug verkloot. stel je voor je zou de grootste persoon worden omdat er geen synthol of anabolen bestonden?
Klik om te vergroten...
Dat bedoel ik dus , de pro atleten liegen over hun gebruik.
Maar ieder persoon weer dat je dat niet natuurlijk kunt verwezenlijken.
Vriend van me doet wedstrijden, uiteraard niet in België maar in het buitenland.
Wat die een prep in zen lijf steekt is voor mij een 2 maand salaris (enkel anabolen).
Het is is gewoon part of the prep , kom er voor uit, deal with it..

Maar ik vind niet dat ufc vechterd , voetballers, veldrijders, etc.
Massaal aan de doping moeten en er nog over liegen ook.
Lees. Armstrong affaire bvb en zoveel meer atleten.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Al die puisterige blote ruggen op festivals :tongueout: anabooltjes 😁
Klik om te vergroten...
Grotendeels door Het niet naleven van de regels..
Als je goed nakuurd en hgc laat meelopen tijdens de kuur valt dat wel mee
Of je moest met zwaar androgene producten gaan stacken icm zoals je zegt het festival dope gebruik, dan komt je dit zuur te staan en kan je een kuur roacutan halen bij de dermarologe.

Ook een beetje genetisch bepaald , heb er in het verleden maar 1 keer last van gehad , en dat was een stick met test e , primo , en deca.
Nooit meer deca , nee nee.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#19
inner_search zei:
Oker als jij dat vind :)


Lekkere kuur.
2x per week injecten met E zal je niet Echt hard merken en is imo niet nodig met lange esters , maar eerder met ace/prop.
Maar kan zeker geen kwaad.

Heb enkel ervaring met low test high tren kuurtjes icm met winny.
Toch prefereer ik parra of tren hex , tegenover tren e/p of a (meer sides maar wel harder in de uitkom) lenige nadeel , om de 2 dagen prikken..
Ben jaren clean geweest , kom net uit een 10 weken test only kuurtje (250 prop p/w )

T3 vind ik te link , ik prefereer t4.
Clen Heb ik niet echt nodig , ik ben van nature zeer droog en scherp.
Sta momenteel op 79 en 5%bf , wat te veel is voor me.
Ik doe niet meer aan bodybuilding maar boks terug al enige tijd.
Moet terug wat vet bij ivm sneller verzuring en een kilo of 3 lichter , voel me te sloom rond de 80kg.

Wat vind je van igf-1 icm met slin ?.
Klik om te vergroten...
Merk toch zeker verschil ook al zit op een lange esther de waardes zijn het beste voor mij zo en aangezien ik blast&cruise is het prima zo. En dat 2x prikken is niet zo erg alleen hier en daar een goed spotje vinden omdat er al veel geroerd is soms nog door scar tissue heen achja hoort erbij. Zolang ik geen ingekapselde olie vind in mijn quad laat ik het momenteel deze blast daarbij.

Tering hey 5% is wel goed laag hoe voel je jezelf hierbij als ik onder de 8 schiet voel ik me heel snel ellendig/hongerig me voeding perfect time is dan ook key hierin.

Sta zelf op 85kg 10% op 1,66 doel is om over 8 weken op een steady 8 testaan op het zelfde gewicht zie het maar als een soort (recomp)

Igf en slin overbodig en teveel gedoe ivm hypo ben zelf al aardig dicht bij mijn doel en heb jongens echt groot zien worden zonder (alleen gear)
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#20
inner_search zei:
Kan de beste overkomen , niet direct iets ernstig achter zoeken.
Beetje meer moe dan anders , setting , mindset , gezelschap.

Ik blow zeer lang dagenlijks , en paar weken terug tijdens een wandeling men joint rustig in 1 keer opgerookt.
Voelde men benen wegzakken , sterretjes en zwarte plekken te zien , begon wonky te wandelen alsof ik een disso op had en had bijna geen evenwicht meer.

Wat schaduw opgezocht, koekje gegeten en cola binnen geslurpt.
15 min gechilled en ik was er door :wink:.

Ik gok bij jouw ook op te weinig suikers en carbs.
Pas wel op met dat vele water , 2 liter direct is veels te veel.
Dan had je dat maar beter in moeten plannen en rustig tijdens het blowen moeten hydrateren.
Ik blow nooit als in niet direct beschikking heb over eten en drinken.
Klik om te vergroten...
2l Water kan geen kwaad bij uitdroging. Ik drink standaard 1,5l Als ik wakker word.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."