#1
Al die puisterige blote ruggen op festivals
anabooltjes 😁
Okee.2l Water kan geen kwaad bij uitdroging. Ik drink standaard 1,5l Als ik wakker word.
Ik gebruikt PEDS/ben atleet ik weet echt wel hoe ik mezelf moet verzorgen op gebied van voeding etc.Okee.
Goed bezig dan 👍.
Ga vooral door met je nieren te belasten en je hersenen met minder zuurstof te zetten.
Wat is cyptomel precies?Momenteel gebruik ik t3 (cyptomel) 125mcg daily 750 test E 600 Tren E 60mcg clen daily
Injects verdeelt over 2xpw (ma-do) voor betere bloedwaarden.
Verteld je coach of trainer je dan ook dat je nieren maar 0.6 a 1l water per uur kunnen verwerken (scheelt wat van persoon tot persoon maar niet overdreven)?.Ik gebruikt PEDS/ben atleet ik weet echt wel hoe ik mezelf moet verzorgen op gebied van voeding etc.
Voor mij is het beter ook voor mijn gebruik om meer te drinken dan helemaal niet mijn lichaam staat bij teveel het al meteen uit. Daarom ben ik zelf van mening dat als je niks in zo lange tijd drinkt het meer goed dan kwaad doet ook is dit natuurlijk wel per persoon verschillend wat je kan verdragen maar dat zou hij zelf dan al moeten weten. Ik zeg niet dat jij ongelijk hebt dat zeker niet.Verteld je coach of trainer je dan ook dat je nieren maar 0.6 a 1l water per uur kunnen verwerken (scheelt wat van persoon tot persoon maar niet overdreven)?.
Dus als je dan als atleet even wil toelichten wat er gezond is aan 1.5liter op je nuchtere maag wegdrinken of 2l tijdens uitdroging een goed plan is , hoor ik dat graag.
Welke peds gebruik je als ik vragen mag.
Ik ben geen atleet als jij, maar ken wel wat van de topsportwereld , bodybuilding wereld en peds ik het algemeen.
Lekkere kuur.Voor mij is het beter ook voor mijn gebruik om meer te drinken dan helemaal niet mijn lichaam staat bij teveel het al meteen uit. Daarom ben ik zelf van mening dat als je niks in zo lange tijd drinkt het meer goed dan kwaad doet ook is dit natuurlijk wel per persoon verschillend wat je kan verdragen maar dat zou hij zelf dan al moeten weten. Ik zeg niet dat jij ongelijk hebt dat zeker niet.
Momenteel gebruik ik t3 (cyptomel) 125mcg daily 750 test E 600 Tren E 60mcg clen daily
Injects verdeelt over 2xpw (ma-do) voor betere bloedwaarden.
Het (ont)regelt de schildklier.Wat is cyptomel precies?
Waarom zou je dat willen?Het (ont)regelt de schildklier.
Levens gevaarlijk als je niet weet met wat je bezig bent.
Edit.
Lange uitleg kort gemaakt eh![]()
Kan de beste overkomen , niet direct iets ernstig achter zoeken.
Beetje meer moe dan anders , setting , mindset , gezelschap.
Ik blow zeer lang dagenlijks , en paar weken terug tijdens een wandeling men joint rustig in 1 keer opgerookt.
Voelde men benen wegzakken , sterretjes en zwarte plekken te zien , begon wonky te wandelen alsof ik een disso op had en had bijna geen evenwicht meer.
Wat schaduw opgezocht, koekje gegeten en cola binnen geslurpt.
15 min gechilled en ik was er door.
Ik gok bij jouw ook op te weinig suikers en carbs.
Pas wel op met dat vele water , 2 liter direct is veels te veel.
Dan had je dat maar beter in moeten plannen en rustig tijdens het blowen moeten hydrateren.
Ik blow nooit als in niet direct beschikking heb over eten en drinken.
2l Water kan geen kwaad bij uitdroging. Ik drink standaard 1,5l Als ik wakker word.
Betere stofwisseling , waardoor je scherper en strakker komt te staan.Waarom zou je dat willen?
Klinkt allemaal vrij onnodig en gevaarlijk in mijn ogen. Maar ieder z'n ding.Betere stofwisseling , waardoor je scherper en strakker komt te staan.
Beetje dom dit te doen zonder wedstrijdverband.
Levensgevaarlijk , zeker icm hgh (groeihormonen) en insuline.
Wat dus de meest gebruikte combo is in de pro (en amateur) bodybuilding wereld , als je iets wil bereiken in die wereld.
Ik hou het liever puur natuur. Het enige wat ik neem zijn eiwit shakes.Kga er ook niet verder over uit wijden , check Dutch bodybuilding eens als je je wat meer wil verdiepen in anabolen of hormonen.
Dat is persoonlijk eh.Klinkt allemaal vrij onnodig en gevaarlijk in mijn ogen. Maar ieder z'n ding.
Ik hou het liever puur natuur. Het enige wat ik neem zijn eiwit shakes.
inderdaad, als je steroids gebruikt dan moet je ook niet gaan liegen over dat je zogenaamd niet zou gebruiken. de hele bodybuilding industrie is door die drug verkloot. stel je voor je zou de grootste persoon worden omdat er geen synthol of anabolen bestonden?Dat is persoonlijk eh.
Ik heb persoonlijk nix tegen het correct gebruik van anabolen.
En dan bedoel ik in de bodybuilding wereld zelf.
Voor elke andere sport ben ik wel tegen enchantments , behalve dan natuurlijke zoals cbd of thc baat hebben bij spierherstel.
Dat bedoel ik dus , de pro atleten liegen over hun gebruik.inderdaad, als je steroids gebruikt dan moet je ook niet gaan liegen over dat je zogenaamd niet zou gebruiken. de hele bodybuilding industrie is door die drug verkloot. stel je voor je zou de grootste persoon worden omdat er geen synthol of anabolen bestonden?
Grotendeels door Het niet naleven van de regels..Al die puisterige blote ruggen op festivalsanabooltjes 😁
Merk toch zeker verschil ook al zit op een lange esther de waardes zijn het beste voor mij zo en aangezien ik blast&cruise is het prima zo. En dat 2x prikken is niet zo erg alleen hier en daar een goed spotje vinden omdat er al veel geroerd is soms nog door scar tissue heen achja hoort erbij. Zolang ik geen ingekapselde olie vind in mijn quad laat ik het momenteel deze blast daarbij.Oker als jij dat vind
Lekkere kuur.
2x per week injecten met E zal je niet Echt hard merken en is imo niet nodig met lange esters , maar eerder met ace/prop.
Maar kan zeker geen kwaad.
Heb enkel ervaring met low test high tren kuurtjes icm met winny.
Toch prefereer ik parra of tren hex , tegenover tren e/p of a (meer sides maar wel harder in de uitkom) lenige nadeel , om de 2 dagen prikken..
Ben jaren clean geweest , kom net uit een 10 weken test only kuurtje (250 prop p/w )
T3 vind ik te link , ik prefereer t4.
Clen Heb ik niet echt nodig , ik ben van nature zeer droog en scherp.
Sta momenteel op 79 en 5%bf , wat te veel is voor me.
Ik doe niet meer aan bodybuilding maar boks terug al enige tijd.
Moet terug wat vet bij ivm sneller verzuring en een kilo of 3 lichter , voel me te sloom rond de 80kg.
Wat vind je van igf-1 icm met slin ?.
2l Water kan geen kwaad bij uitdroging. Ik drink standaard 1,5l Als ik wakker word.Kan de beste overkomen , niet direct iets ernstig achter zoeken.
Beetje meer moe dan anders , setting , mindset , gezelschap.
Ik blow zeer lang dagenlijks , en paar weken terug tijdens een wandeling men joint rustig in 1 keer opgerookt.
Voelde men benen wegzakken , sterretjes en zwarte plekken te zien , begon wonky te wandelen alsof ik een disso op had en had bijna geen evenwicht meer.
Wat schaduw opgezocht, koekje gegeten en cola binnen geslurpt.
15 min gechilled en ik was er door.
Ik gok bij jouw ook op te weinig suikers en carbs.
Pas wel op met dat vele water , 2 liter direct is veels te veel.
Dan had je dat maar beter in moeten plannen en rustig tijdens het blowen moeten hydrateren.
Ik blow nooit als in niet direct beschikking heb over eten en drinken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."