#1
Merk toch zeker verschil ook al zit op een lange esther de waardes zijn het beste voor mij zo en aangezien ik blast&cruise is het prima zo. En dat 2x prikken is niet zo erg alleen hier en daar een goed spotje vinden omdat er al veel geroerd is soms nog door scar tissue heen achja hoort erbij. Zolang ik geen ingekapselde olie vind in mijn quad laat ik het momenteel deze blast daarbij.Oker als jij dat vind
Lekkere kuur.
2x per week injecten met E zal je niet Echt hard merken en is imo niet nodig met lange esters , maar eerder met ace/prop.
Maar kan zeker geen kwaad.
Heb enkel ervaring met low test high tren kuurtjes icm met winny.
Toch prefereer ik parra of tren hex , tegenover tren e/p of a (meer sides maar wel harder in de uitkom) lenige nadeel , om de 2 dagen prikken..
Ben jaren clean geweest , kom net uit een 10 weken test only kuurtje (250 prop p/w )
T3 vind ik te link , ik prefereer t4.
Clen Heb ik niet echt nodig , ik ben van nature zeer droog en scherp.
Sta momenteel op 79 en 5%bf , wat te veel is voor me.
Ik doe niet meer aan bodybuilding maar boks terug al enige tijd.
Moet terug wat vet bij ivm sneller verzuring en een kilo of 3 lichter , voel me te sloom rond de 80kg.
Wat vind je van igf-1 icm met slin ?.
Tering hey 5% is wel goed laag hoe voel je jezelf hierbij als ik onder de 8 schiet voel ik me heel snel ellendig/hongerig me voeding perfect time is dan ook key hierin.
Sta zelf op 85kg 10% op 1,66 doel is om over 8 weken op een steady 8 testaan op het zelfde gewicht zie het maar als een soort (recomp)
Igf en slin overbodig en teveel gedoe ivm hypo ben zelf al aardig dicht bij mijn doel en heb jongens echt groot zien worden zonder (alleen gear)