Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallucinaties van weed?

Hallucinaties van weed?

20 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
inner_search zei:
Oker als jij dat vind :)


Lekkere kuur.
2x per week injecten met E zal je niet Echt hard merken en is imo niet nodig met lange esters , maar eerder met ace/prop.
Maar kan zeker geen kwaad.

Heb enkel ervaring met low test high tren kuurtjes icm met winny.
Toch prefereer ik parra of tren hex , tegenover tren e/p of a (meer sides maar wel harder in de uitkom) lenige nadeel , om de 2 dagen prikken..
Ben jaren clean geweest , kom net uit een 10 weken test only kuurtje (250 prop p/w )

T3 vind ik te link , ik prefereer t4.
Clen Heb ik niet echt nodig , ik ben van nature zeer droog en scherp.
Sta momenteel op 79 en 5%bf , wat te veel is voor me.
Ik doe niet meer aan bodybuilding maar boks terug al enige tijd.
Moet terug wat vet bij ivm sneller verzuring en een kilo of 3 lichter , voel me te sloom rond de 80kg.

Wat vind je van igf-1 icm met slin ?.
Klik om te vergroten...
Merk toch zeker verschil ook al zit op een lange esther de waardes zijn het beste voor mij zo en aangezien ik blast&cruise is het prima zo. En dat 2x prikken is niet zo erg alleen hier en daar een goed spotje vinden omdat er al veel geroerd is soms nog door scar tissue heen achja hoort erbij. Zolang ik geen ingekapselde olie vind in mijn quad laat ik het momenteel deze blast daarbij.

Tering hey 5% is wel goed laag hoe voel je jezelf hierbij als ik onder de 8 schiet voel ik me heel snel ellendig/hongerig me voeding perfect time is dan ook key hierin.

Sta zelf op 85kg 10% op 1,66 doel is om over 8 weken op een steady 8 testaan op het zelfde gewicht zie het maar als een soort (recomp)

Igf en slin overbodig en teveel gedoe ivm hypo ben zelf al aardig dicht bij mijn doel en heb jongens echt groot zien worden zonder (alleen gear)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."