#1
2l Water kan geen kwaad bij uitdroging. Ik drink standaard 1,5l Als ik wakker word.Kan de beste overkomen , niet direct iets ernstig achter zoeken.
Beetje meer moe dan anders , setting , mindset , gezelschap.
Ik blow zeer lang dagenlijks , en paar weken terug tijdens een wandeling men joint rustig in 1 keer opgerookt.
Voelde men benen wegzakken , sterretjes en zwarte plekken te zien , begon wonky te wandelen alsof ik een disso op had en had bijna geen evenwicht meer.
Wat schaduw opgezocht, koekje gegeten en cola binnen geslurpt.
15 min gechilled en ik was er door.
Ik gok bij jouw ook op te weinig suikers en carbs.
Pas wel op met dat vele water , 2 liter direct is veels te veel.
Dan had je dat maar beter in moeten plannen en rustig tijdens het blowen moeten hydrateren.
Ik blow nooit als in niet direct beschikking heb over eten en drinken.