Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsrare nevenwerkingen wiet

rare nevenwerkingen wiet

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
y
yellowsub420Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag allemaal.

Ik heb een paar jaar wiet gerookt, ondertussen gestopt. Ik reageer namelijk helemaal anders op wiet dan al mijn vrienden en ik vroeg me af of er nog anderen dit herkennen of weten wat/hoe/waarom dit is.
Eenmaal ik meer dan 5 trekken nam van een joint kon ik niet meer volgen waar mijn vrienden over praatte, ik kon geen tv kijken. Ik kon basically niets buiten zitten, staren en denken. Ik heb zelfs voorgehad dat ik een half uur later pas reageerde op hetgeen iemand aan mij vroeg of op iets wat gebeurd was. Ik was als het ware een beetje opgesloten in mijn gedachten.
Het leek alsof ik na maanden roken nog steeds geen tolerantie had opgebouwd. De laatste maanden van mijn wietgebruik voelde ik me ook niet meer comfortabel bij het roken van wiet. Ik ging me zelfs depressief voelen en was dan blij als de roes over was.
Dit alles leidde bij mij tot stoppen met wiet roken en ik voel me daardoor ook veel beter en aangenamer.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
yellowsub420 zei:
Dag allemaal.

Ik heb een paar jaar wiet gerookt, ondertussen gestopt. Ik reageer namelijk helemaal anders op wiet dan al mijn vrienden en ik vroeg me af of er nog anderen dit herkennen of weten wat/hoe/waarom dit is.
Eenmaal ik meer dan 5 trekken nam van een joint kon ik niet meer volgen waar mijn vrienden over praatte, ik kon geen tv kijken. Ik kon basically niets buiten zitten, staren en denken. Ik heb zelfs voorgehad dat ik een half uur later pas reageerde op hetgeen iemand aan mij vroeg of op iets wat gebeurd was. Ik was als het ware een beetje opgesloten in mijn gedachten.
Het leek alsof ik na maanden roken nog steeds geen tolerantie had opgebouwd. De laatste maanden van mijn wietgebruik voelde ik me ook niet meer comfortabel bij het roken van wiet. Ik ging me zelfs depressief voelen en was dan blij als de roes over was.
Dit alles leidde bij mij tot stoppen met wiet roken en ik voel me daardoor ook veel beter en aangenamer.
Klik om te vergroten...
Dus wat heb je geleerd ?

Als ik mijn benzo's niet neem op onderhoud (nu dus , zit in een taper)Heb ik het ook , beetje parra , razende gedachten , oge diep in je hoofd , mensen praten door je heen.

Soort van psychose door weed , accepteren en niet weer blowen is de beste oplossing voor jou lijkt me.
K
Kees1988ELLid
01-01-2024, 00:00
#3
inner_search zei:
Dus wat heb je geleerd ?

Als ik mijn benzo's niet neem op onderhoud (nu dus , zit in een taper)Heb ik het ook , beetje parra , razende gedachten , oge diep in je hoofd , mensen praten door je heen.

Soort van psychose door weed , accepteren en niet weer blowen is de beste oplossing voor jou lijkt me.
Klik om te vergroten...
Ik ben nu ook 5 dagen gestopt met blowen en merk ook deze gevoelens slecht slapen,piekeren,emotioneel zijn,razende gedachten. Had niet verwacht dat de verschijnselen zo erg zouden zijn
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kees1988EL zei:
Ik ben nu ook 5 dagen gestopt met blowen en merk ook deze gevoelens slecht slapen,piekeren,emotioneel zijn,razende gedachten. Had niet verwacht dat de verschijnselen zo erg zouden zijn
Klik om te vergroten...

De regelmaat en duur van de periode die je geblowd hebt kan wel aan de basis liggen van dergelijke klachten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."