Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag allemaal. Ik heb een paar jaar wiet gerookt, ondertussen gestopt. Ik reageer namelijk helemaal anders op wiet dan al mijn vrienden en ik vroeg me af of er nog anderen dit herkennen of weten wat/hoe/waarom dit is. Eenmaal ik meer dan 5 trekken nam van een joint kon ik niet meer volgen waar mijn vrienden over praatte, ik kon geen tv kijken. Ik kon basically niets buiten zitten, staren en denken. Ik heb zelfs voorgehad dat ik een half uur later pas reageerde op hetgeen iemand aan mij vroeg of op iets wat gebeurd was. Ik was als het ware een beetje opgesloten in mijn gedachten. Het leek alsof ik na maanden roken nog steeds geen tolerantie had opgebouwd. De laatste maanden van mijn wietgebruik voelde ik me ook niet meer comfortabel bij het roken van wiet. Ik ging me zelfs depressief voelen en was dan blij als de roes over was. Dit alles leidde bij mij tot stoppen met wiet roken en ik voel me daardoor ook veel beter en aangenamer."
"Hallo allemaal Mijn beste vriend en ik gaan om oud op nieuw te vieren een avondje naar de wellness met overnachting. We dachten eraan om die avond ook xtc te nemen. Echter begin ik te twijfelen of dit wel een goed idee is. De sauna zal sowieso te warm zijn tijdens onze trip, maar de jacuzzi kan misschien. Is deze combo gevaarlijk? We gaan zeker ook wat alcohol drinken, dus ben ik wel bezorgd dat we te veel gedehydrateerd gaan zijn en te oververhit. Jammer genoeg is er geen zwembad om af te koelen, wel een douche. Ik heb ook wat 2cb weten te bemachtigen dus dit kan eventueel een alternatief zijn. We moeten om 1uur de wellness verlaten en mogen wel wat lawaai maken op onze kamer. Er is dus ook de mogelijkheid om pas XTC te nemen na de wellness, alleen moeten we wel weer op om 10u. Heeft er iemand ervaring hiermee? Zouden jullie de xtc nemen, 2cb of het gewoon op alcohol houden?"