#1
Jaa wiet hield mij ook rustig maarja t kan ni meerDat heb ik met wiet altijd. Heerlijk rustig.
En vaak denk ik dan. Jemig wat ben ik altijd onrustig als ik nuchter ben. Zonder het dan ook door te hebben 🤣
Jaa wiet hield mij ook rustig maarja t kan ni meerDat heb ik met wiet altijd. Heerlijk rustig.
En vaak denk ik dan. Jemig wat ben ik altijd onrustig als ik nuchter ben. Zonder het dan ook door te hebben 🤣
Jaa egthe hoelang had je dat dan heel eventjes of?Wel alpart hoe het elkaar zo kan beinvloeden. Ik gebruik geen drugs op dagelijkse basis dus bij mezelf zie ik dat niet zo. Ik had een keer een beetje salvia gerookt en toen voelde ik mijn hart echt bonsen niet normaal. Scheet er wel een beetje van in mn broek. Ik had niet eens genoeg genomen om echt effect te voelen.
Ooh das niks eigelijk te vergelijken met de rest haha jaa experimiteren kan wel als.je ma weet watHet was vrij kort. Onder een minuut. En ik weet ook niet wat ik er van moet maken. Ik vind salvia ook een beetje eng spul en misschien was ik daardoor iets te gespannen. Misschien dat ik het ooit nog eens probeer. Maar ik heb nog zat andere psychedelica waar ik op het moment liever mee experimenteer
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."