Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje wiet

Vraagje wiet

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Martinus zei:
Dat heb ik met wiet altijd. Heerlijk rustig.

En vaak denk ik dan. Jemig wat ben ik altijd onrustig als ik nuchter ben. Zonder het dan ook door te hebben 🤣
Klik om te vergroten...
Jaa wiet hield mij ook rustig maarja t kan ni meer
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#2
🤣 je heb wiet met een benzo vervangen.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee k kreeg benzoss voor n versnelde hartslag. En k smookte altijd. Maar toen ik met alles n tijd was gestopt en na die tijd ook met benzine kon ik er niet meer tegen
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wel alpart hoe het elkaar zo kan beinvloeden. Ik gebruik geen drugs op dagelijkse basis dus bij mezelf zie ik dat niet zo. Ik had een keer een beetje salvia gerookt en toen voelde ik mijn hart echt bonsen niet normaal. Scheet er wel een beetje van in mn broek. Ik had niet eens genoeg genomen om echt effect te voelen.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Martinus zei:
Wel alpart hoe het elkaar zo kan beinvloeden. Ik gebruik geen drugs op dagelijkse basis dus bij mezelf zie ik dat niet zo. Ik had een keer een beetje salvia gerookt en toen voelde ik mijn hart echt bonsen niet normaal. Scheet er wel een beetje van in mn broek. Ik had niet eens genoeg genomen om echt effect te voelen.
Klik om te vergroten...
Jaa egthe hoelang had je dat dan heel eventjes of?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het was vrij kort. Onder een minuut. En ik weet ook niet wat ik er van moet maken. Ik vind salvia ook een beetje eng spul en misschien was ik daardoor iets te gespannen. Misschien dat ik het ooit nog eens probeer. Maar ik heb nog zat andere psychedelica waar ik op het moment liever mee experimenteer
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Martinus zei:
Het was vrij kort. Onder een minuut. En ik weet ook niet wat ik er van moet maken. Ik vind salvia ook een beetje eng spul en misschien was ik daardoor iets te gespannen. Misschien dat ik het ooit nog eens probeer. Maar ik heb nog zat andere psychedelica waar ik op het moment liever mee experimenteer
Klik om te vergroten...
Ooh das niks eigelijk te vergelijken met de rest haha jaa experimiteren kan wel als.je ma weet wat
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Toch maar eens weer een paar trekjes van n kleine joint gerookt
en geen last van hartkloppingen, alleen hartslag ietsjes sneller. ma kan ook zijn omdat ik erop let. En damm wa is dat fijn en rasr 3 of 4 trekjes en ik voel m al .😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."