Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBhang lassi of toch vaporizer

Bhang lassi of toch vaporizer

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
LunaRaviLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil gaan stoppen met de oxycodone waarvan ik dagelijks 160 mg gebruik tegen de pijn. Probleem is dat ik steeds meer nodig heb. Ik heb een maagverkleining en zit dus al snel aan de opioiden. Anderen mag ik niet of werken niet. Omdat ik toch de scherpe randjes van de pijn af wil halen zat ik te denken aan Wiet. En daar thee van zetten. Totdat ik las dat je het ook als yoghurtdrank bhang lassi kunt mixen. Ook kom ik steeds vapen tegen. Ten eerste ik heb nog nooit Wiet gebruikt. Daarnaast ook nog nooit gerookt en dat wil ik ook liever niet. Maar ik zou graag willen weten wat ik het beste kan doen tegen mijn chronische pijnklachten zonder dat ik opiaten nodig heb. Wie o wie heeft goede tips...
P
PowerPlantLid
01-01-2024, 00:00
#2
CBD of wiet olie proberen!
L
LunaRaviLid
01-01-2024, 00:00
#3
PowerPlant zei:
CBD of wiet olie proberen!
Klik om te vergroten...
Cbd heb ik geen baat bij
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zou je niet eerst wat proberen op wat voor manier dan ook om te kijken of het effect bij je past?

Ik zelf vind vaporizers het fijnst, maar die kosten al snel 100+ euros

Het verdovende effect van wiet is namelijk best alpart.
L
LunaRaviLid
01-01-2024, 00:00
#5
Martinus zei:
Zou je niet eerst wat proberen op wat voor manier dan ook om te kijken of het effect bij je past?

Ik zelf vind vaporizers het fijnst, maar die kosten al snel 100+ euros

Het verdovende effect van wiet is namelijk best alpart.
Klik om te vergroten...
Ja dat zeker maar omdat ik niet goed weet hoe dit aan te pakken vandaar mijn vraag
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#6
LunaRavi zei:
Ja dat zeker maar omdat ik niet goed weet hoe dit aan te pakken vandaar mijn vraag
Klik om te vergroten...
Kun je niet via de huisarts thc olie krijgen? Dat lijkt me het makkelijkst manier van consumeren.
P
PowerPlantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Martinus zei:
Kun je niet via de huisarts thc olie krijgen? Dat lijkt me het makkelijkst manier van consumeren.
Klik om te vergroten...
Helaas kan dit al een tijdje niet meer :persevere:
W
Waterpijp-bong.nlLid
01-01-2024, 00:00
#8
Martinus zei:
Zou je niet eerst wat proberen op wat voor manier dan ook om te kijken of het effect bij je past?

Ik zelf vind vaporizers het fijnst, maar die kosten al snel 100+ euros
Klik om te vergroten...
Je hebt ze ook goedkoper hoor 😉 Het zijn wel budget uitvoeringen, maar geeft toch het benodigde effect, zeker voor een beginner.
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#9
LunaRavi zei:
Ik wil gaan stoppen met de oxycodone waarvan ik dagelijks 160 mg gebruik tegen de pijn. Probleem is dat ik steeds meer nodig heb. Ik heb een maagverkleining en zit dus al snel aan de opioiden. Anderen mag ik niet of werken niet. Omdat ik toch de scherpe randjes van de pijn af wil halen zat ik te denken aan Wiet. En daar thee van zetten. Totdat ik las dat je het ook als yoghurtdrank bhang lassi kunt mixen. Ook kom ik steeds vapen tegen. Ten eerste ik heb nog nooit Wiet gebruikt. Daarnaast ook nog nooit gerookt en dat wil ik ook liever niet. Maar ik zou graag willen weten wat ik het beste kan doen tegen mijn chronische pijnklachten zonder dat ik opiaten nodig heb. Wie o wie heeft goede tips...
Klik om te vergroten...
Als je rookt heb je het snelst effect en makkelijk te doseren. Als je niet rookt (tabak) dan is vapen, waterpijp of bong wellicht wat milder voor de keel en longen. Wiet thee is echt wat anders, vergt naast wat voorbereiding (wietboter maken, in water laten pruttelen en smaakje toevoegen) ook geduld. De inwerking duurt 1 tot 2 uur en ook de dosering komt wel nauw (je wil niet volledig stoned raken begrijp ik). Maar als je wat ervaring krijgt, dan vind ik het wel lekker en bijzonder. Net ff wat meer ontspannen en relaxt, functioneren lukt prima en de effecten houden wat langer aan. Of het echt help tegen pijn en of dit effect heeft weet ik niet want ik heb geen (chronische) pijn. Succes en beterschap! tis het uitproberen waard, maar ik vrees dat je de oxy niet gaat benaderen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."