#1
Ik wil gaan stoppen met de oxycodone waarvan ik dagelijks 160 mg gebruik tegen de pijn. Probleem is dat ik steeds meer nodig heb. Ik heb een maagverkleining en zit dus al snel aan de opioiden. Anderen mag ik niet of werken niet. Omdat ik toch de scherpe randjes van de pijn af wil halen zat ik te denken aan Wiet. En daar thee van zetten. Totdat ik las dat je het ook als yoghurtdrank bhang lassi kunt mixen. Ook kom ik steeds vapen tegen. Ten eerste ik heb nog nooit Wiet gebruikt. Daarnaast ook nog nooit gerookt en dat wil ik ook liever niet. Maar ik zou graag willen weten wat ik het beste kan doen tegen mijn chronische pijnklachten zonder dat ik opiaten nodig heb. Wie o wie heeft goede tips...