#1
Mijn advies zou niet zozeer zijn ‘manieren om minder te verspillen’, ik zou eerder aanraden doe het wat minder vaak en geniet er van. Dat door bochten wringen om er zoveel mogelijk uit te halen, dan is de lol er toch ook gauw vanaf…Sorry als de naam van het topic wat vreemd is, maar waar ik momenteel woon is wiet belachelijk duur (kan geen prijzen noemen helaas) dus doe ik mijn best om zo weinig mogelijk te verspillen. Eerste stap was om over te stappen naar een vaporizer sinds je daarmee al heel wat kan besparen. Ook hasj i.p.v. wiet want hasj hier is vreemd genoeg van betere kwaliteit, verbazingwekkend sinds dit niet het geval was in Nederland. Daarnaast blaas ik de rook altijd in mijn vriendin's mond zodat zij alle THC uit de rook kon halen. Klinkt misschien zeer gek maar het werkt wel. Anders dan dat kan je niet zuiniger gaan volgens mij ...