Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHappy 420 twintig23 iedereen!

Happy 420 twintig23 iedereen!

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tijd om er ééntje op te steken en te genieten van de earths essence. Ik ben lid geworden van een Canarische Cannabis Social Club en dan kan je legaal wiet kopen op de Canarische Eilanden.

Hele dag al Cali buitenwiet aan roken en het gaat lekker.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet zo'n zin in THC vandaag. Barst van de levensenergie en zit juist met CBG wiet lekker aan het gamen :)

Zo leuk dat wiet veel meer is dan alleen stoned of high zijn tegenwoordig!

Mijn liefdesverklaring aan wiet is nog nog steeds hier te vinden: https://drugsforum.nl/threads/talige-onzin-vol-zin-volledig-in-volzin.70905/post-1635116
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Don Draper zei:
Niet zo'n zin in THC vandaag. Barst van de levensenergie en zit juist met CBG wiet lekker aan het gamen :)

Zo leuk dat wiet veel meer is dan alleen stoned of high zijn tegenwoordig!

Mijn liefdesverklaring aan wiet is nog nog steeds hier te vinden: https://drugsforum.nl/threads/talige-onzin-vol-zin-volledig-in-volzin.70905/post-1635116
Klik om te vergroten...
Nice. Wat is cbg precies?
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#4
FredKroket zei:
Nice. Wat is cbg precies?
Klik om te vergroten...
Makkelijk uitgelegd: De benzo's van de wiet.

Mocht je geen angsten of pijnen hebben een soort lekkere caffeine effect zonder dat je gejaagd bent. Echt heel chill effect krijg ik ervan bij het doen van activiteiten. Lekker bij het werken of gamen/computeren.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Don Draper zei:
Makkelijk uitgelegd: De benzo's van de wiet.

Mocht je geen angsten of pijnen hebben een soort lekkere caffeine effect zonder dat je gejaagd bent. Echt heel chill effect krijg ik ervan bij het doen van activiteiten. Lekker bij het werken of gamen/computeren.
Klik om te vergroten...
Klinkt goed. Meer energized dus? Ik heb dit met buiten wiet ook altijd, veel chillere high dan die opgefokte coffeeshop wiet. Vooral de haze in Nederland is altijd zo sterk.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Klinkt goed. Meer energized dus? Ik heb dit met buiten wiet ook altijd, veel chillere high dan die opgefokte coffeeshop wiet. Vooral de haze in Nederland is altijd zo sterk.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet zozeer of het bij mij anders werkt omdat ik autisme heb maar ik krijg er in een vaporizer of joint er een hyperfocus van. In olievorm meer een soort benzo effect.

Op verschillende opwarm/brandtemperaturen heeft wiet een andere effect. Daarom dat sommigen zweren bij het oproken van een joint omdat het met honderden graden wordt verbrand waardoor je een enorme recreatieve effect van krijgt.

Elke vorm van wiet inname brengt weer een andere effect met zich mee. Verder is coffeeshop wiet echt gefocust op veel THC en snellere groei zodat ze er geld mee kunnen verdienen. Daarom dat ik Noord-Amerikaanse wiet gebruikers en hun wiet veel serieuzer neem. Daar nemen ze de balans van de cannabinoïden veel serieuzer. Een wietje hoeft niet veel THC te bevatten, tenzij je lekker van de kaart wilt zijn met vrienden. Lijkt me ook zonde om als regelmatige gebruiker afhankelijk van de coffeeshop te zijn. Je tolerantie gaat er onnodig mee omhoog. Daarom dat ik zo vaak less = more zeg op dit forum.

Als je zelf zaden haalt lijkt me ook dat er redelijke balans in de cannabinoïden in zitten. Bij coffeeshop wiet is zo hoog mogelijke THC gehaltes het enige wat telt. Ik merk in de coffeeshops een lekkere rustig wietje ook steeds meer verdwijnen, helaas. Ik heb net nog de tijd kunnen meemaken van de Skunks en de Thais. Goed geprijst en je kan gewoon nog door de dag ermee. Helaas zijn die tijden er niet meer, althans waar ik kom. Straatwiet vermijd ik hierom helemaal als de pest.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hou je wel rekening met de harm reduction hier op het forum! 🤪
Van teveel blowen wordt je schizofreen
r
reDStoneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Red pill zei:
Hou je wel rekening met de harm reduction hier op het forum! 🤪
Van teveel blowen wordt je schizofreen
Klik om te vergroten...

En stoned.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Don Draper zei:
Ik weet niet zozeer of het bij mij anders werkt omdat ik autisme heb maar ik krijg er in een vaporizer of joint er een hyperfocus van. In olievorm meer een soort benzo effect.

Op verschillende opwarm/brandtemperaturen heeft wiet een andere effect. Daarom dat sommigen zweren bij het oproken van een joint omdat het met honderden graden wordt verbrand waardoor je een enorme recreatieve effect van krijgt.

Elke vorm van wiet inname brengt weer een andere effect met zich mee. Verder is coffeeshop wiet echt gefocust op veel THC en snellere groei zodat ze er geld mee kunnen verdienen. Daarom dat ik Noord-Amerikaanse wiet gebruikers en hun wiet veel serieuzer neem. Daar nemen ze de balans van de cannabinoïden veel serieuzer. Een wietje hoeft niet veel THC te bevatten, tenzij je lekker van de kaart wilt zijn met vrienden. Lijkt me ook zonde om als regelmatige gebruiker afhankelijk van de coffeeshop te zijn. Je tolerantie gaat er onnodig mee omhoog. Daarom dat ik zo vaak less = more zeg op dit forum.

Als je zelf zaden haalt lijkt me ook dat er redelijke balans in de cannabinoïden in zitten. Bij coffeeshop wiet is zo hoog mogelijke THC gehaltes het enige wat telt. Ik merk in de coffeeshops een lekkere rustig wietje ook steeds meer verdwijnen, helaas. Ik heb net nog de tijd kunnen meemaken van de Skunks en de Thais. Goed geprijst en je kan gewoon nog door de dag ermee. Helaas zijn die tijden er niet meer, althans waar ik kom. Straatwiet vermijd ik hierom helemaal als de pest.
Klik om te vergroten...
Ik ga dit morgen even teruglezen. Te stoned hehe.
Red pill zei:
Hou je wel rekening met de harm reduction hier op het forum! 🤪
Van teveel blowen wordt je schizofreen
Klik om te vergroten...
Dat hebbie zelf in de hand ey
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
FredKroket zei:
Ik ga dit morgen even teruglezen. Te stoned hehe.

Dat hebbie zelf in de hand ey
Klik om te vergroten...
Klopt. Was ook niet serieus hehe
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Don Draper zei:
Ik weet niet zozeer of het bij mij anders werkt omdat ik autisme heb maar ik krijg er in een vaporizer of joint er een hyperfocus van. In olievorm meer een soort benzo effect.
Klik om te vergroten...
Hm ja dat herken ik wel. Met lichtere dosissen krijg ik er ook hyperfocus van. Maar ook luiheid. Met olie of edible ervaar ik daarnaast ook veel meer bodyload.
Don Draper zei:
Op verschillende opwarm/brandtemperaturen heeft wiet een andere effect. Daarom dat sommigen zweren bij het oproken van een joint omdat het met honderden graden wordt verbrand waardoor je een enorme recreatieve effect van krijgt.
Klik om te vergroten...
Oh wat sick. Is daar een onderzoek naar gedaan? Zou interessant zijn als dat ook voor edibles en olie geldt.
Don Draper zei:
Elke vorm van wiet inname brengt weer een andere effect met zich mee. Verder is coffeeshop wiet echt gefocust op veel THC en snellere groei zodat ze er geld mee kunnen verdienen. Daarom dat ik Noord-Amerikaanse wiet gebruikers en hun wiet veel serieuzer neem. Daar nemen ze de balans van de cannabinoïden veel serieuzer. Een wietje hoeft niet veel THC te bevatten, tenzij je lekker van de kaart wilt zijn met vrienden.
Klik om te vergroten...
Zo mee eens. Wiet kan veel genuanceerder zijn dan volle bak van de kaart. Dat is soms ook wel leuk maar je kan er veel meer mee. Daarom rook ik vaak hybride of sativa om nog een beetje actief en helder te blijven.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb hier in Spanje ook dagelijks gekocht in de sociale clubs. Het is gewoon hetzelfde als de coffeeshop, maar niet geheel bedoeld voor de toeristen 😅
Maar was blij wanneer ik mijn eigen buitenwietje had, dat was voor mij relaxer.
Nu zonder kan ik genieten van een enorm budget en heeft weer andere voordelen.
Geniet van eilanden gozer!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#13
FredKroket zei:
Oh wat sick. Is daar een onderzoek naar gedaan? Zou interessant zijn als dat ook voor edibles en olie geldt.
Klik om te vergroten...
Spreek uit ervaring in combinatie met research naar medicinale cannabis. Vaporizer (wat een mini oven waarvan je de damp oprookt), olie (onder de tong dat hiervoor op een laag vuurtje in de pan is gemaakt), in een joint met een aansteker. Met of zonder tabak. Zelfs de tabaksvervanger maakt uit. Het is allemaal anders, ander effect.

En dan over de verschillende wietjes nog niet gesproken. :tongueout:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Manu76 zei:
Ik heb hier in Spanje ook dagelijks gekocht in de sociale clubs. Het is gewoon hetzelfde als de coffeeshop, maar niet geheel bedoeld voor de toeristen 😅
Maar was blij wanneer ik mijn eigen buitenwietje had, dat was voor mij relaxer.
Nu zonder kan ik genieten van een enorm budget en heeft weer andere voordelen.
Geniet van eilanden gozer!
Klik om te vergroten...
Thanks! Het leven bevalt me goed hier. Eten en drinken kost geen drol en ondanks dat het 21 graden is, is de zon hier zo fel dat je ligt zweten op de hagelwitte naaktstranden.
K
KleurendoofLid
01-01-2024, 00:00
#15
FredKroket zei:
Thanks! Het leven bevalt me goed hier. Eten en drinken kost geen drol en ondanks dat het 21 graden is, is de zon hier zo fel dat je ligt zweten op de hagelwitte naaktstranden.
Klik om te vergroten...
Wist je dat de witte stranden komt door papegaai vissen poep.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kleurendoof zei:
Wist je dat de witte stranden komt door papegaai vissen poep.
Klik om te vergroten...
Ja zeker. En het water is hier zo helder, echt nog stukken beter dan de Portugese en Spaanse vasteland kust.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Is dit hier de culminatie van de daily smokers bond?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."