#1
Wat is volgens julie de beste coffeeshop in groningen
Hehe I beg to differ.Uiteraard staat die niet in Groningen. Toch alleen maar brave en vooral nuchtere mensen daar ?
Je mist wat. Het is hier een stuk leuker dan in de Randstad vind ik.Ik ben nog nooit in een coffeeshop in Groningen geweest en zal er ook nooit komen/
Ohja en dit kan ik zeker beamen. Voor mij is dit de beste.Een andere goede zit in het noorden in het centrum direct naast een smartshop en gaat om 11.00u open.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."