Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoeie vriend :s

Goeie vriend :s

5 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#1
vertel gewoon eerlijk wat jij ervan vind
als zeg ik als iemand aan coke verslaafd is zijn de mensen helemaal anders
en wees daarom voorbereid op de reactie die je krijgt.
miscien ook een idee op proffesionele hulp te zoekn

veel succes er mee
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#2
idd praat erover..hoe ver staat zijn gebruik al?probeer hem duidelijk te maken dat je er vree mee inzit!!
maak dialoog mogelijk!
ja als hij nog mor net begonnen is met c,zit hij nog ni zo ver,en zal t makkelijker lukken om er vanaf te geraken!

take care x
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het beste kan je gewoon met hem overhebben, dat je bang bent hem kwijt te raken en dat je heel graag wil hebben dat hij er mee ophoud. Dat het, het gewoon niet waard is. Als hij om je geeft zou hij er echt wel aan denken om er over na te denken, en misschien wel te stoppen. Zo niet, bedenk dan eens of het wel zo'n goede vriend is.
N
NemanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoals Drazzic al zegt, is praten is zo ongeveer het enige dat je kunt doen. Probeer het in ieder geval, dan heb jij je best gedaan. Een goede vriend geeft om jou en zal (hopelijk) naar je luisteren, dan heb je al een streepje voor.
s
sosaLid
01-01-2024, 00:00
#5
lynneke00 zei:
Mijn beste vriend is met cocaïne begonnen, enne, kzie em echt
doodgraag en kwil em nooit meer kwijt ma kben echt ten einde raad.
Kweet nie meer wat ik moe doen, hoe ik mij moe gedragen...
Als ge tips ofzo ebt voor mij, kzou em echt graag helpen, mo
kvrees dak daar de macht nie voor eb...
Klik om te vergroten...

hey..

laat hem dit topic lezen...

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=26

is ook in dit gedeelte van het forum, ik ben ook net ermee begonnen, wel veel ervaring met andere drugs, xtc, wiet, paddo's, ghb enz.. maar niet met dit. ik wou nooit iets door me neus enzo en vond het maar duur en echt voor yunkies :P maar nu ook sinds een maandje proberen en dat is best hard gegaan :rolleyes: wel geld genoeg hoor :P maar las net dat topic en vond zowieso dat het genoeg was. maar dat is wel een freaky topic en zie het nu wel ff heel anders en ga er zeker ff mee kappen.

is verder wel erg leuke drugs :P
l
lynneke00Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn beste vriend is met cocaïne begonnen, enne, kzie em echt
doodgraag en kwil em nooit meer kwijt ma kben echt ten einde raad.
Kweet nie meer wat ik moe doen, hoe ik mij moe gedragen...
Als ge tips ofzo ebt voor mij, kzou em echt graag helpen, mo
kvrees dak daar de macht nie voor eb...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."