Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lynneke00 zei: Mijn beste vriend is met cocaïne begonnen, enne, kzie em echt doodgraag en kwil em nooit meer kwijt ma kben echt ten einde raad. Kweet nie meer wat ik moe doen, hoe ik mij moe gedragen... Als ge tips ofzo ebt voor mij, kzou em echt graag helpen, mo kvrees dak daar de macht nie voor eb... Klik om te vergroten... hey.. laat hem dit topic lezen... http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=26 is ook in dit gedeelte van het forum, ik ben ook net ermee begonnen, wel veel ervaring met andere drugs, xtc, wiet, paddo's, ghb enz.. maar niet met dit. ik wou nooit iets door me neus enzo en vond het maar duur en echt voor yunkies :P maar nu ook sinds een maandje proberen en dat is best hard gegaan wel geld genoeg hoor :P maar las net dat topic en vond zowieso dat het genoeg was. maar dat is wel een freaky topic en zie het nu wel ff heel anders en ga er zeker ff mee kappen. is verder wel erg leuke drugs :P"