Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat coke vraagjes

wat coke vraagjes

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoeveel gram moet je pakken als je t ng nooit gedaan hebt dus voor de eerste keer voor 1 persoon?
hoelang duurt t effect dan ongeveer?
hoe voel je je en dus wat is het effect, miss kun je t omschrijve?
krijg je n soort kater ervan?
nadelige effecte van 1 keertje gebruik?
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#2
DarkScope zei:
hoeveel gram moet je pakken als je t ng nooit gedaan hebt dus voor de eerste keer voor 1 persoon?
hoelang duurt t effect dan ongeveer?
hoe voel je je en dus wat is het effect, miss kun je t omschrijve?
krijg je n soort kater ervan?
nadelige effecte van 1 keertje gebruik?
Klik om te vergroten...
voor de 1e keer zou ik met een halve gram beginnen.
het beste is het ook om het met iemand die het vaker heeft gedaan te doen en het thuis doen is het ook het best.
het effect verschilt maar geloof dat er officieel 5min tot een kwartier voor staat ofzo..
het effect omschrijven aan iemand die het nog nooit gedaan heeft is heel moeilijk, je word er high van .. en je voelt je heel relaxt, je kan er veel van gaan praten en je krijgt er energie van.
nadelige effecten kan zijn dat je een kater hebt de volgende dag, niet snel kunnen slapen, je honger gaat weg.. een beetje hetzelfde als bij xtc alleen dan wat minder erg vind ik.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
is het effect ook met x te vergelijken?
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#4
DarkScope zei:
is het effect ook met x te vergelijken?
Klik om te vergroten...
nee, het effect is heel anders.
niet het love gevoel ofzo, en het lijkt ook helemaal niet op speed.
het is gewoon heel moeilijk uit te leggen :)

heb zelf net wat coke gesnoven en ben heel erg high, maar is heel moeilijk uit te leggen hoe ik me nu voel ..
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
voel je je beter dan na n paar pilletje of nie?
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#6
DarkScope zei:
voel je je beter dan na n paar pilletje of nie?
Klik om te vergroten...
ligt er aan waar je zelf van houd. de 1 vind coke helemaal geweldig maar er zijn ook heel veel mensen die het een drug van niks vinden.
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#7
Je voelt jezelf 'top of the world', je bent egocentrisch en je zou wel uren kunnen vertellen... Drinken en roken was er voor mij ook steeds bij.
Als je erover gaat, dan werd ik opgefokt, angstig zelfs.

's anderendaags : niks waard, leeg, schuldig (maar dat heb ik met XTC ook)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."