Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnog een vraagje

nog een vraagje

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mensen die coke gebruiken zijn niet leuk.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#2
duhhhhhhhhhhhhhhhh,das ook weer aardig zeg deranged.......
f
fempjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is zo dat ik iemand heb leren kennen, waar ik nu verliefd op ben!
Hij vertelde laatst dat ie gebruikt. Ik heb em gezegt dat ik dat niet leuk vind en gevraagd wat zijn plannen ermee zijn. Of ie ermee door wil gaan of eigenlijk zelf ook liever zou stoppen. Hij zei dat ie liever niet zou gebruiken, maar dat ie niet zelf kan stoppen. Het is nog erg pril allemaal, dus ik heb er weinig over te zeggen (zoiezo). Maar als ie er mee door gaat hoeft het van mij niet (ik heb nu ook al het idee dat ie ze soms verzint waar ik bij sta). Ik hoop dat iemand een suggestie heeft hoe ik dit het beste kan aanpakken en wat ik tegen hem zou moeten zeggen, vind het namelijk erg lastig. Ik vind hem erg leuk dus wil eigenlijk graag dat ie ermee stopt (vooral omdat ie het zelf eigenlijk ook niet meer wil!)
d
dutchpeteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn tante leerde iemand kennen [nu mijn oom], die heftig verslaafd was aan cocaine [WAR makes crackheads...]. Toen hij dat aan mijn tante vertelde zij ze: je kiest voor mij of je kiest voor die troep want anders is onze relatie afgelopen. Hij heeft dus voor haar gekozen. Hij heeft op moment een hele goede baan als projectleider [elektrotechniek] en zit regelmatig in Nigeria voor zijn werk. Zo kan het dus ook.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
dutchpete.. jouw oom en tante waren waarschijnlijk al lange tijd bij elkaar.
Dat is natuurlijk niet het geval bij deze mensen... ik denk dat zo'n aanpak weinig zal opleveren.

Wellicht kan je het wel proberen... =)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
pompompom

Als je er niet tegen kunt, laat m maar lekker lopen, je kan iemand niet dwingen om van de troep af te blijven voor iemand anders. Hij moet stoppen omdat ie wil stoppen en anders heeft het toch helemaal geen nut. Vervelend voor je verliefde gevoelens, maar beter dan straks met een nog zwaarder gebroken hart zitten, omdat ie je 1000 keer bezeikt heeft.

Trust me.. Ik ben ook zo'n eikel en ken er nog wel meer.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#7
fempje zei:
Het is zo dat ik iemand heb leren kennen, waar ik nu verliefd op ben!
Hij vertelde laatst dat ie gebruikt. Ik heb em gezegt dat ik dat niet leuk vind en gevraagd wat zijn plannen ermee zijn. Of ie ermee door wil gaan of eigenlijk zelf ook liever zou stoppen. Hij zei dat ie liever niet zou gebruiken, maar dat ie niet zelf kan stoppen. Het is nog erg pril allemaal, dus ik heb er weinig over te zeggen (zoiezo). Maar als ie er mee door gaat hoeft het van mij niet (ik heb nu ook al het idee dat ie ze soms verzint waar ik bij sta). Ik hoop dat iemand een suggestie heeft hoe ik dit het beste kan aanpakken en wat ik tegen hem zou moeten zeggen, vind het namelijk erg lastig. Ik vind hem erg leuk dus wil eigenlijk graag dat ie ermee stopt (vooral omdat ie het zelf eigenlijk ook niet meer wil!)
Klik om te vergroten...

Je hebt dus iemand leren kennen die ze *ding* doet,zo heb je hem leren kennen,het is aan hem om ermee te stoppen of niet.En natuurlijk wil hij ermee stoppen diep van binnen dat wil iedereen maar soms ook niet he...
f
fempjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt voor jullie reacties...hij wil graag gebruiken. Dat moet ie dan maar doen, zonder mij
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
En groot gelijk heb je!!
Heb al vaak genoeg gemerkt dat je geen relatie kan hebben met iemand die drugs gebruikt als je zelf geen idee hebt waar het over gaat. Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat jij degene bent die fout zit, want dat is in principe altijd de drugsgebruikende partij. Mja ieder zijn meug, vind het wel jammer voor je, mja is toch al duidelijk als hij liever voor de drugs kiest dan voor jou... So don't feel 2 bad about it :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."