Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsneus problemen

neus problemen

19 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was inderdaad weer een beetje de weg kwijt gister maar nu ben ik nuchter en kan ik dat prima zelf inzien. Ik heb in het begin wel gewoon on topic gereageerd en ik blijf erbij dat brandende coke geen coke is.
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb een vriend die na het snuiven enorme brandingen heeft in zijn neus nadat de coke is afgewerkt, zelfs zijn ogen tranen etc is da normaal dat dit zelfs duurt 2 h nadat hij zijn laatste snuif genomen heeft, bij het snuiven zelf piekt het maar enkele seconden, maar tis vooral na de afwerking van de sos
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekker man, ik had het net ook van die heeerlijke bijtende chemicalien in m'n neus en dan krijg je het uiteindelijk ook altijd nog die smerige bittere smaak in je keel daarna. Geweldig spul is het. :smoke:

Maar dit gaat over coke? Dan wordt het zomaar ineens een heel ander verhaal. Want over een brandende coke kan zelfs ik kort zijn, dat is geen coke nog niet een klein beetje gewoon helemaal niet. Wat is het dan wel? Als je geluk heb is het speed die voldoet aan die beschrijving maar dat doen wel meer chemische poeders. Iemand heeft jullie naast het feit dat een cokedeal altijd een al een grap is nog eens extra hard in de zeik willen nemen en dat is gelukt. En ik lach gewoon niet, ik heb niet een keer gelachen ik blijf professioneel. Iemand brandende ''coke'' aansmeren is toch een hele goeie.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh, voor ik het vergeet. Coke heeft van zichzelf een verdovende werking. Er is geen coke zonder deze werking er is coke met deze werking versterkt maar er is geen coke zonder verdoving, dus ook geen brandende coke. Wat is het dan wel? Daar zou ik me nu eerst op richten als ik jullie was.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
En hoe komt dan dat hoelanger je pep snuift ,des te pijnlijker het wordt als je pep snuift?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Omdat je je neus voldoende rust moet geven, speed is de shit voor echte mannen, Het is bijtende chemische troep en zo komt hij ook naarbinnen knallen. Ik had vorige week nog een paar lijnen coke en door de verdoving voel je ggewoon vrijwel niet hoe de lijn naarbinnen komt. Dat was vroeger hoe ik ze maar al te graag had maar ik wist gewoon niet beter. Ik heb er niks op tegen om die kracht te voelen eigenlijk, zelfs als ik ervan kijk of ik in m'n broek heb gescheten vind ik het niet erg. Dat is gewoon pure kracht die je dan voelt, het brandende gevoel. Deze ben ik gaan waarderen.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
^ graag ontopic over coke in de neus praten

dat jij speed in je neus voor echte mannen vind en er op kickt is voor ons geen verrasing maar val eens eens niet lastig met die in de war praatjes van je als het topic daar niet voor bestemd is
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
wel als de neus begint te branden na het effecten van coke of mischien bleef het wel branden en als verdoving over is voelt die kerel pas dat het brand sorry ik ben beetje stoned kon even niet vertellen wat ik wilde :stoned:
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#9
yellowmoon zei:
wel als de neus begint te branden na het effecten van coke of mischien bleef het wel branden en als verdoving over is voelt die kerel pas dat het brand sorry ik ben beetje stoned kon even niet vertellen wat ik wilde :stoned:
Klik om te vergroten...
klopt volledig wat je zegt
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#10
fc zei:
yellowmoon zei:
wel als de neus begint te branden na het effecten van coke of mischien bleef het wel branden en als verdoving over is voelt die kerel pas dat het brand sorry ik ben beetje stoned kon even niet vertellen wat ik wilde :stoned:
Klik om te vergroten...
klopt volledig wat je zegt
Klik om te vergroten...
btw die man was al 5 dagen op een rij aan het snuiven dus denk ik dat het normaal is dat zijn neus na het uitwerken van de coke pijndoet
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#11
fc zei:
fc zei:
yellowmoon zei:
wel als de neus begint te branden na het effecten van coke of mischien bleef het wel branden en als verdoving over is voelt die kerel pas dat het brand sorry ik ben beetje stoned kon even niet vertellen wat ik wilde :stoned:
Klik om te vergroten...
klopt volledig wat je zegt
Klik om te vergroten...
btw die man was al 5 dagen op een rij aan het snuiven dus denk ik dat het normaal is dat zijn neus na het uitwerken van de coke pijndoet
Klik om te vergroten...
:rolleyes: waarschijnlijk gaat het dan idd pijn doen...
l
lzLid
01-01-2024, 00:00
#12
idem hier

Ik gebruik de laatste maanden bijna dagelijks , zo een 0.5 gram per dag , en soms dagen van 1tot 1.5 gr,ik kan niet verder daar ik in het nachtleven werk en ik soms lang wakker moet blijven tot 38h aan een stuk , speed is rotzooi en ik kan het me veroorloven om coke te kopen om in 1 keer 100 gr aan te kopen zodat ik een redelijke prijs krijg, ik betaal zo een 30euro per gram voor goeie kwaliteit ,ik meng hem zelfs met wat supermix of menitol daar hij soms te sterk is, ik kreeg na mijn eerste 5dagen na elkaar te nemen veel last van de neus,alleen na de afwerking van de coke dus niet bij het snuiven anders denkt die andere klojo dat ik speed snuif , dus ik bleef maar snuiven daar de coke verdooft en ik dan de pijnlijke neus niet voelde , maar ja na afwerking was de neus zo prikkelbaar en irriterend dat zelfs mijn ogen traanden, dat duurt zo een halfuur tot 1 uur , maar ik hield vol dus na die 5 dagen bleef ik maar doorsuiven en na iedere stop weer die neus pijnen en ogen die traanden , eindelijk na 1 maand voelde ik niks meer aan de neus van pijn na de afwerking , dus ik dacht alles ok nu , ik ging een weekje op vakantie waar ik dus niet snoof en ik eigenardig na 3 dagen de coke eidelijk al bijna niet miste , de eerste 2 dagen wel je denkt er contant aan , maar had geen afkickverschijseen lichamelijk, ok na 7 dagen terug thuis en weer snuiven de eerste dag 2 gram dan de volgende 2dagen weer een gram en ja je kan al denken de 4 de dag weer de neusproblemen en tranende ogen na afwerking dus na het stoppen van nemen ik neem ieder uur een klein lijntje , dus ik kom tot de consatatie dat het in feite 1 maand of meer duurt eer je neus eraan gewend bent en als je je neus laat rusten je weer van begin af moet beginnen en dat sucks , iemand met dezelfde problemen of enige oplossing ervoor

Dank voor antwoord
l
lzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: idem hier

lz zei:
Ik gebruik de laatste maanden bijna dagelijks , zo een 0.5 gram per dag , en soms dagen van 1tot 1.5 gr,ik kan niet verder daar ik in het nachtleven werk en ik soms lang wakker moet blijven tot 38h aan een stuk , speed is rotzooi en ik kan het me veroorloven om coke te kopen om in 1 keer 100 gr aan te kopen zodat ik een redelijke prijs krijg, ik betaal zo een 30euro per gram voor goeie kwaliteit ,ik meng hem zelfs met wat supermix of menitol daar hij soms te sterk is, ik kreeg na mijn eerste 5dagen na elkaar te nemen veel last van de neus,alleen na de afwerking van de coke dus niet bij het snuiven anders denkt die andere klojo dat ik speed snuif , dus ik bleef maar snuiven daar de coke verdooft en ik dan de pijnlijke neus niet voelde , maar ja na afwerking was de neus zo prikkelbaar en irriterend dat zelfs mijn ogen traanden, dat duurt zo een halfuur tot 1 uur , maar ik hield vol dus na die 5 dagen bleef ik maar doorsuiven en na iedere stop weer die neus pijnen en ogen die traanden , eindelijk na 1 maand voelde ik niks meer aan de neus van pijn na de afwerking , dus ik dacht alles ok nu , ik ging een weekje op vakantie waar ik dus niet snoof en ik eigenardig na 3 dagen de coke eidelijk al bijna niet miste , de eerste 2 dagen wel je denkt er contant aan , maar had geen afkickverschijseen lichamelijk, ok na 7 dagen terug thuis en weer snuiven de eerste dag 2 gram dan de volgende 2dagen weer een gram en ja je kan al denken de 4 de dag weer de neusproblemen en tranende ogen na afwerking dus na het stoppen van nemen ik neem ieder uur een klein lijntje , dus ik kom tot de consatatie dat het in feite 1 maand of meer duurt eer je neus eraan gewend bent en als je je neus laat rusten je weer van begin af moet beginnen en dat sucks , iemand met dezelfde problemen of enige oplossing ervoor

Dank voor antwoord
Klik om te vergroten...
OK ben naar de huisarts geweest en die zei het was een infectie in de neus en heeft me een zalf gegeven om 3x êr dag in te smeren VITAPANTOL en een andere zalf om1 keer in je neus te smeren Terra cortril genaamd en na 1 dag zijn de problemen al weg , juist zeg de arts voor het snuiven de eerste preventieve zalf gebruiken , en dat zal veel neusproblemen voorkomen , voila indien iemand dezelde problemen had , weet hij nu ook wat te doen , maar ik denk niet dat er hier op dit forum people is dat iedere dag 0.5 tot 1 gram per dag snuift en btw mijn neus is anders nog in heel goede staat ,geen gaten of naar de vaantjes, indien je je neus goed verzorgt,zalf of lauw zoutwater gebruikt voor en na het snuiven kunnen er veel problemen voorkomen worden en die klojo Deranged die zei dat het speed was ipv coke mag van mij direct naar het gekkenhuis daar de coke die ik gebruikhij maar al te grag van smullen , speed is voor de mensen die geen coke kunen betalen thats it
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: idem hier

lz zei:
lz zei:
Ik gebruik de laatste maanden bijna dagelijks , zo een 0.5 gram per dag , en soms dagen van 1tot 1.5 gr,ik kan niet verder daar ik in het nachtleven werk en ik soms lang wakker moet blijven tot 38h aan een stuk , speed is rotzooi en ik kan het me veroorloven om coke te kopen om in 1 keer 100 gr aan te kopen zodat ik een redelijke prijs krijg, ik betaal zo een 30euro per gram voor goeie kwaliteit ,ik meng hem zelfs met wat supermix of menitol daar hij soms te sterk is, ik kreeg na mijn eerste 5dagen na elkaar te nemen veel last van de neus,alleen na de afwerking van de coke dus niet bij het snuiven anders denkt die andere klojo dat ik speed snuif , dus ik bleef maar snuiven daar de coke verdooft en ik dan de pijnlijke neus niet voelde , maar ja na afwerking was de neus zo prikkelbaar en irriterend dat zelfs mijn ogen traanden, dat duurt zo een halfuur tot 1 uur , maar ik hield vol dus na die 5 dagen bleef ik maar doorsuiven en na iedere stop weer die neus pijnen en ogen die traanden , eindelijk na 1 maand voelde ik niks meer aan de neus van pijn na de afwerking , dus ik dacht alles ok nu , ik ging een weekje op vakantie waar ik dus niet snoof en ik eigenardig na 3 dagen de coke eidelijk al bijna niet miste , de eerste 2 dagen wel je denkt er contant aan , maar had geen afkickverschijseen lichamelijk, ok na 7 dagen terug thuis en weer snuiven de eerste dag 2 gram dan de volgende 2dagen weer een gram en ja je kan al denken de 4 de dag weer de neusproblemen en tranende ogen na afwerking dus na het stoppen van nemen ik neem ieder uur een klein lijntje , dus ik kom tot de consatatie dat het in feite 1 maand of meer duurt eer je neus eraan gewend bent en als je je neus laat rusten je weer van begin af moet beginnen en dat sucks , iemand met dezelfde problemen of enige oplossing ervoor

Dank voor antwoord
Klik om te vergroten...
en die klojo Deranged die zei dat het speed was ipv coke mag van mij direct naar het gekkenhuis daar de coke die ik gebruikhij maar al te grag van smullen , speed is voor de mensen die geen coke kunen betalen thats it
Klik om te vergroten...
Dat is een discussie waar ik me maar niet meer aan ga wagen. :P
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: idem hier

lz zei:
klojo Deranged die zei dat het speed was ipv coke mag van mij direct naar het gekkenhuis daar de coke die ik gebruikhij maar al te grag van smullen
Klik om te vergroten...

Wat jij hier doet "lz" is uitlokken tot verbaal geweld. Hierbij een waarschuwing, hou dit soort inhoudsloos commentaar voor jezelf of er zullen maatregelen worden getroffen.

lz zei:
speed is voor de mensen die geen coke kunen betalen thats it
Klik om te vergroten...

Kun je dat nader onderbouwen? :rolleyes:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: idem hier

en die klojo Deranged die zei dat het speed was ipv coke mag van mij direct naar het gekkenhuis daar de coke die ik gebruikhij maar al te grag van smullen , speed is voor de mensen die geen coke kunen betalen thats it[/quote]

o wat ben je nu stoer :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
achterlijke beunhaas :flushed: :flushed:
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hij heeft net een lijn coke in z'n neus. hij praat nu wijze wartaal :P
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: idem hier

Trip Unit zei:
schranziewanzie zei:
achterlijke beunhaas :flushed: :flushed:
Klik om te vergroten...

Whaha Beunhaas :rolleyes: :mrgreen:
Fuck,wat heb ik dat woord lang niet gehoord :mrgreen:
Klik om te vergroten...


En ik heb dat woord nog nooit gehoord. :)
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: idem hier

schranziewanzie zei:
achterlijke beunhaas :flushed: :flushed:
Klik om te vergroten...

Whaha Beunhaas :rolleyes: :mrgreen:
Fuck,wat heb ik dat woord lang niet gehoord :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: idem hier

flash kieke zei:
Trip Unit zei:
schranziewanzie zei:
achterlijke beunhaas :flushed: :flushed:
Klik om te vergroten...

Whaha Beunhaas :rolleyes: :mrgreen:
Fuck,wat heb ik dat woord lang niet gehoord :mrgreen:
Klik om te vergroten...


En ik heb dat woord nog nooit gehoord. :)
Klik om te vergroten...

hahaha... misschien iets wat alleen in nederland gebruikt word :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."