Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLangwerkende coke...?

Langwerkende coke...?

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
uhu je moet rekenen dat elke drugs altijd nog een beetje nawerkt
als een pil is uitgewerkt kan je ook nog zeker 10 uur wakker blijven zonder veel problemen,

en coke werkt ook nog even uit zonder dat je het weet, maar omdat je ziek bent zal je dit nog gevoeld hebben zoals mr 187 zei

kan ook zijn dat er iets in versneden zat dat ietsje langer werkt maar kdenk dat eerder door je ziekte was
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#2
idd als je je niet lekker voelt merk je pas echt wat voor een ffect een lijn heeft......
mijn mannetje was een paar jaar geleden met nieuwjaar zwaar ziek 39 koorts gewoon dikke griep....
maar wij hadden reeds bestelde kaarten voor een nieuwjaarsparty ......
toen heeft hij op aanraden van een vriendin met veel pijn en moeite een snatz genomen,en nog eentje en 2 uur later konden we alsnog vertrekken.......
de afterschock was daarintegen heel erg heftig.....t was niet voor herhaling vatbaar dus :wink:
ikzelf heb ook weleens mijn neus opgehaald terwijl ik beroerd was....
t gekke was dat ik t met tegenzin deed en boven t pakketje stond te kokhalzen........raar maar waar :rolleyes:
wat je op zo een moment bezielt........joost mag t weten.......
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#3
met alcohol kun je je volgende snuif ook flink uitstellen....
mijn tip :rolleyes: eerst wat drinken dan een snuif en vervolgens weer verder drinken......heb je veel langer plezier van je lijn.....
en nogmaals de eerste moet knallen,dus nooit te zuinig met die eerste lijn.......
want t gevoel van die eerste inslag krijg je de hele avond nie wieder :wink:
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#4
BobG zei:
Haha, zo voelt coke nou...
Ik zei toch dat er je hard van kan gaan..

Ik heb gister mn pakje door de plee gespoelt, ik had over van het weekend, en maandag en dinsdag kon ik er niet van af blijven(niet veel genomen maar mijn principes zijn niets door de week). Ik heb er geen spijt van.
Ik denk niet dat ik in de nabije toekomst nog mijn dealer ga bellen.
Klik om te vergroten...

knap van je dat zouden meer mensen moeten doen :wink:
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#5
wausie91 zei:
BobG zei:
Haha, zo voelt coke nou...
Ik zei toch dat er je hard van kan gaan..

Ik heb gister mn pakje door de plee gespoelt, ik had over van het weekend, en maandag en dinsdag kon ik er niet van af blijven(niet veel genomen maar mijn principes zijn niets door de week). Ik heb er geen spijt van.
Ik denk niet dat ik in de nabije toekomst nog mijn dealer ga bellen.
Klik om te vergroten...

knap van je dat zouden meer mensen moeten doen :wink:
Klik om te vergroten...

Dan krijg je dit...alleen dan in de rijn..

Cocaïne in de Po

Sporen van cocaïne in de Italiaanse rivier de Po tonen aan dat er fors meer gebruikers van de drug zijn dan officiële cijfers willen doen geloven.

Door de rivier de Po stroomt het equivalent van vier kilogram cocaïne per dag. Dat ontdekten Ettore Zuccato en collega's van het Mario Negri Instituut in Milaan. De farmacologen zochten naar benzoylecgonine in het water, een stofwisselingsproduct van cocaïne dat wordt uitgescheiden in de urine. Het wordt ook gebruikt in de forensische geneeskunde om cocaïnegebruik aan te tonen.

De hoeveelheid benzoylecgonine die de onderzoekers in de Po aantroffen, bleek overeen te komen met vier kilo cocaïne per dag. Dat zijn veertigduizend dagelijkse doses van honderd milligram, het equivalent van vier lijntjes. Volgens officiële cijfers zijn er in de Povlakte slechts vijftienduizend gebruikers tussen de 15 en 34 jaar, die tenminste een keer per maánd een witte neus halen. Die officiële cijfers zijn onder meer gebaseerd op zelfrapportage van gebruikers, en zijn notoir onbetrouwbaar: weinig mensen zullen hun gebruik van illegale middelen toegeven.
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Van de sos die ik nu ben ik altijd een uur high ipv een half uur.
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#7
BobG zei:
Haha, zo voelt coke nou...
Ik zei toch dat er je hard van kan gaan..

Ik heb gister mn pakje door de plee gespoelt, ik had over van het weekend, en maandag en dinsdag kon ik er niet van af blijven(niet veel genomen maar mijn principes zijn niets door de week). Ik heb er geen spijt van.
Ik denk niet dat ik in de nabije toekomst nog mijn dealer ga bellen.
Klik om te vergroten...

zeker gister een half grammetje gehaald bij een andere dealer 1 dikke lijn en ik ging echt een stuk harder als normaal echt goed spul was het ik moes het zelfs nog een beetje verhakken enzo
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja idd ma lukt me meestal niet want is te duur om zoveel te pakken voor mezelf. maar als je maar genoeg snuift is het dus zeker altijd zo heftig, ongeveer zoals een pilletje? of was dit gewoon een uitzondering miss.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had vanmorgen een dikke lijn sos gesnoven, en dit is zeer goeie sos, maar dit keer werkte ie zeer lang. Ik had wel niks gegeten ( in 2 dagen zeer weinig door pep ), maar ik weet niet of dat bij sos iets uitmaakt omdat je dat snuift. Maar ik voelde het eerste uur de sos super heftig vergeleken met normaal, ik zou bijna zeggen zo heftig als een pilletje :openmouth: ( kwa gevoel door je lichaam ), en toen voelde ik m zeker nog een uur lang normaal ongeveer, en toen een half uurtje na-effecten, toen kwam het opeens weer op als een hele rush, echt relaxt, en toen was het opeens over. Dit zou in totaal zon 2-2.5 uur zijn, en dit na 1 lijntje :openmouth: . Was echt verbaasd normaal maar een half uurtje of driekwartier. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik gisteren ziek was en vandaag nog een klein beetje, iemand zei dat als je ziek bent je afweer slechter is en de sos misschien langzamer afgebroken wordt?
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb gisteren 1 lijn genomen en dit nog gecombineerd met wiet en ik ben ook zo'n uur heel goed en lekker gegaan. Anders heb ik er nooit langer dan een half uur effect van gehad.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha, zo voelt coke nou...
Ik zei toch dat er je hard van kan gaan..

Ik heb gister mn pakje door de plee gespoelt, ik had over van het weekend, en maandag en dinsdag kon ik er niet van af blijven(niet veel genomen maar mijn principes zijn niets door de week). Ik heb er geen spijt van.
Ik denk niet dat ik in de nabije toekomst nog mijn dealer ga bellen.
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#12
DarkScope zei:
Ik had vanmorgen een dikke lijn sos gesnoven, en dit is zeer goeie sos, maar dit keer werkte ie zeer lang. Ik had wel niks gegeten ( in 2 dagen zeer weinig door pep ), maar ik weet niet of dat bij sos iets uitmaakt omdat je dat snuift. Maar ik voelde het eerste uur de sos super heftig vergeleken met normaal, ik zou bijna zeggen zo heftig als een pilletje :openmouth: ( kwa gevoel door je lichaam ), en toen voelde ik m zeker nog een uur lang normaal ongeveer, en toen een half uurtje na-effecten, toen kwam het opeens weer op als een hele rush, echt relaxt, en toen was het opeens over. Dit zou in totaal zon 2-2.5 uur zijn, en dit na 1 lijntje :openmouth: . Was echt verbaasd normaal maar een half uurtje of driekwartier. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik gisteren ziek was en vandaag nog een klein beetje, iemand zei dat als je ziek bent je afweer slechter is en de sos misschien langzamer afgebroken wordt?
Klik om te vergroten...

Het effect duurt wat langer doordat je ziek was,je wordt dan ff "beter" laten we maar zeggen.
Als je zo'n zelfde snuf neemt als je op en top bent lijkt het eerder te zijn verdwenen.

Maar heeft niks met afbraak te maken,je gaat gewoon van ziekig naar extreem goed,en anders van goed naar heel goed..
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
dus het duurde wel echt langer of ik dacht t maar?
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#14
DarkScope zei:
dus het duurde wel echt langer of ik dacht t maar?
Klik om te vergroten...

Ik denk dat het wat langer duurde voordat je weer terug was op je ziekerige gevoel wat je had.

Sos duurt na een flinke lijn 0,5 tot 1,5 uur en daarna is er wat na effect wat je normaal gesproken niet echt ervaart omdat je fit bent.

Als je ziek bent voel je dit naeffect wel..

Dus ja het duurde langer...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."