Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlecht gaan van cocaine:voel me niet goed!

Slecht gaan van cocaine:voel me niet goed!

10 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou, als je er echt iets aan wilt doen, ga naar een dokter, die kan je wel helpen..
En als je niet naar een dokter durft, dan vrees ik dat je er niks aan kunt doen, behalve wachten tot het overgaat. Maar ik raad je toch een dokter aan.

Sterkte..
g
girliaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey

Het is de tweede keer dat ik coke doe.
Eerste keer was vorige week, had minder dan een half grammetje gedaan en alles was ok. Ben goed kunnen gaan slapen en het was leuk.

Vanacht hebben we het weer gedaan.
Nu had ik nog minder gedaan. Een grotere lijn en een kleintje.
Das ondertussen al zeker 5u geleden.

Toen ik daarstraks om halfvijf wou slapen heb ik vreselijke buikkrampen gekregen, diarree, enorme hartkloppingen, misselijkheid en het ergst van al: ik ben slapeloos! Mijn hart trilt bijna uit men borst, ik word er gek van.

HELP wat is dit? Zoveel heb ik toch niet gedaan?
En hoe kom ik er vanaf?

graag tips, thanx
s
shivaLid
01-01-2024, 00:00
#3
versneden???
kan ook niet slapen maar met vriend weed gaat het wel lukken:grin:
g
girliaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee ik durf niet naar een dokter.
En wat zou die dokter dan doen? Zeggen dat ik niet mag snuiven en nu maar de gevolgen moet dragen?
Ik doe het in ieder geval nooit meer, dat is zeker.

Weet er iemand wanneer dit overgaat? En wanneer ik terug zou kunnen slapen? :(
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leef je nog?
g
girliaLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja hoor....
al die bijeffecten zijn stilaan aan het overgaan.
voel mij al veel beter
als ik dat daarstraks had geweten had ik misschien niet zo paniekerig geweest.
wel rottig zeg.....
zouden ze er rommel hebben tussengedraaid? hij was versneden...
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb dat ook wel ooit gehad.
Gewoon in je bed gaan liggen met een emmer naast je voor het geval je moet kotsen en wachten tot het over gaat.

Mede doordat je jezelf gek maakt door de meeste erge dingen te denken, wordt het erger.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Garantie versneden. Als je er diarree enzo van krijgt is dat van het verdunsel.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ken het wel met cocaine.
Ik kan er af en toe gewoon niet meer van lopen, terwijl die van mij niet met rotzooi versneden is. Dan vind m´n hart het wel welletjes geweest, of m´n spieren, van het spannen.
Maar misselijk ben ik er nooit van geweest. Maar ik kan er ook niet zo heel goed tegen. Ook geestelijk niet.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
klinkt ook wel raar.. coke is toch iets waar je niet vlug slecht van gaat behalve las ge echt te veel binnen hebt
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#11
girlia zei:
Hey

Het is de tweede keer dat ik coke doe.
Eerste keer was vorige week, had minder dan een half grammetje gedaan en alles was ok. Ben goed kunnen gaan slapen en het was leuk.

Vanacht hebben we het weer gedaan.
Nu had ik nog minder gedaan. Een grotere lijn en een kleintje.
Das ondertussen al zeker 5u geleden.

Toen ik daarstraks om halfvijf wou slapen heb ik vreselijke buikkrampen gekregen, diarree, enorme hartkloppingen, misselijkheid en het ergst van al: ik ben slapeloos! Mijn hart trilt bijna uit men borst, ik word er gek van.

HELP wat is dit? Zoveel heb ik toch niet gedaan?
En hoe kom ik er vanaf?

graag tips, thanx
Klik om te vergroten...
je hebt versneden troep gekocht met menitol erin, krijg je diaree van aangezien het een middel is om makkelijker te gaan poepen, en er zal nog wel andere troep bijgezeten hebben, test je sos altijd , er bestaan testers die 100% betrouwbaar zijn in bepaalde smartshops die zelfs de politie gebruiken om de zuiverheid te testen , als het helemaal blauw kleurt als je een druppel op de coke doet heb je goeie, hopelijk laat je je niet meer vangen en remember een coke deal is bijna altijd een slechte deal, tenzij je er al lang inzit , eerste keren werd ik ook altijd belazerd met troep van je fouten leer je .
Have a nice day

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."