Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste keer (en vervolgen)

Mijn eerste keer (en vervolgen)

23 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
l
labrujaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laat het bij die ene keer want geloof me, Coke is echt de witte sloper!
Ik ben zelf begonnen met een halfje vrijdag's, toen ook maar op zaterdag,dit lijkt dan nog zo onschuldig en je kan er ook echt van "genieten'".Totdat je ook af en toe door de weeks wat gaat halen, langzaam raak je steeds verslaafder en je kan niks meer leuk vinden zonder coke, denk je. Ik ben in 1995 begonnen met coke snuiven en was al na drie jaar redelijk verslaafd, 3 a 4 keer per week een halve en natuurlijk de drank niet te vergeten 2 flessen jenever in de week plus het nodige bier. Doordat iemand die ik heel goed ken in de handel van coke zat kreeg ik heel vaak grammen gratis, dit was natuurlijk funest en sinds 2000 snoof ik echt elke dag coke. Zo ging dat nog jaren door en elke dag zeggen dat je ermee stopt maar dat spul krijgt je in je macht geloof me en je gaat er aan kapot en alles gaat kapot. Gelukkig heb ik een waarschuwing van God gehad in mei 2005 dit heeft zo'n indruk op me gemaakt dat ik nu al bijna een JAAR van de coke af ben. Maar ik heb wel een megagat in mijn tussenschot.Dus stoppen nu het nog kan!!!!!
Geloof me Coke maakt allesbehalve gelukkig! Het is spul van de duivel!
l
labrujaLid
01-01-2024, 00:00
#2
melissa zei:
yellowmoon zei:
melissa zei:
ik heb nog twee dikke lijnen van vorigge week op een bord op mijn klerenkast liggen.....
ik heb ze nog steeds niet aangeraakt.....
deze ultieme test bewijst voor mij wel dat ik t wel kan als ik maar echt wil.....
daarbij heb ik gisteren nogal wat alcohol genuttigd een behoorlijke trigger dus....
maar ze liggen er nog(of ze nog dezelfde kwaliteit hebben :rolleyes: zo open en bloot op de kast)
Klik om te vergroten...

je praat echt als mijn neef hij zei ook vaak zie je wel ik ben geen junk ik kan wel zonder hij zit nou thuis basen
Klik om te vergroten...

zeg ehhhhhhhhhh ik ben alles ver van junk :rolleyes: :rolleyes:
ook goeiemorguh :beer:
tjezus
Klik om te vergroten...
Een junkie wordt je vanzelf als je al zo praat, Heel stoer
R
RintintinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Labruja , precies zoals jij het zegt is het gewoon. Ik begon ook alleen in het weekeinde , toen had je nog zelfs "kwart grammetjes , daar moet je nu niet meer naar vragen ha, ha, ....
Bij mij was het ook een soort van beloning voor de hele week hard werken. Ik moet je zeggen dat ik heel lang alleen in het weekeinde heb gebruikt , maar het pakje moest wel altijd op.
Net wat jij zegt het sluipt er gewoon in , ik kan ook niet bevatten hoe het komt dat iemand ( zoals ik ) dan toch op een gegeven moment 4, 5 of 7 dagen in de week ga gebruiken.Het schijnt toch ook met bepaalde genen te maken hebben.
Als ik ook terug kijk weet ik ook bijna zeker dat al mijn relaties indirect stuk zijn gegaan door die troep.
Het is niet alleen het gebruik maar ook alles wat daar bij komt kijken, in mijn geval gewoon nachten niet thuiskomen , extreme sexuele gedachten.Ook vaak uitgeput en dan nog wel keihard werken , dus vaak sjacherijnig en negatief , dit zijn allemaal zaken waar een stiekeme gebruiker zoals ik mee te maken heb, echt niet bevorderlijk voor je relatie of omgeving.
En laatst zat ik zo te denken aan de werkelijke topavonden die ik onder invloed heb gehad , die kan ik echt op 2 handen tellen van al die jaren.
De eerste paar lijntjes zijn helemaal top en daarna voel je je eigenlijk helemaal niet lekker , eerder een zielige in zichzelf gekeerde egoist.
Het besef dat ik eigenlijk gewoon een junk ben is nu echt wel aanwezig , de leeftijd gaat nu ook parten spelen , door de coke laat je steken vallen , je scherpte gaat weg je doelen worden vaag en de werkelijke mooie dingen van het leven , kleine eenvoudige dingetjes gaan aan je voorbij.
Ik ben nu op het gebruikersniveau dat ik MOET kappen, ik dank god op mijn knieen als ik terugkijk dat ik nog leef , zoveel roofbouw op mijn lichaam heb ik gepleegd.
Labruja ik heb bewondering voor je , ik denk ook dat het heel belangrijk is in dit hele proces dat je jezelf niet mag haten , maar dat je van jezelf bijft houden , verslaving is een ziekte.
Labruja , wat was voor jouw de waarschuwing van 'boven' ?
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aantal voorbeelden van hoe het niet moet dus.

Zelf heb ik nog steeds het idee dat ik een recreatief gebruiker ben. Natuurlijk wel geheel m'n eigen verantwoordelijkheid omdat zo te houden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."