#1
Laat het bij die ene keer want geloof me, Coke is echt de witte sloper!
Ik ben zelf begonnen met een halfje vrijdag's, toen ook maar op zaterdag,dit lijkt dan nog zo onschuldig en je kan er ook echt van "genieten'".Totdat je ook af en toe door de weeks wat gaat halen, langzaam raak je steeds verslaafder en je kan niks meer leuk vinden zonder coke, denk je. Ik ben in 1995 begonnen met coke snuiven en was al na drie jaar redelijk verslaafd, 3 a 4 keer per week een halve en natuurlijk de drank niet te vergeten 2 flessen jenever in de week plus het nodige bier. Doordat iemand die ik heel goed ken in de handel van coke zat kreeg ik heel vaak grammen gratis, dit was natuurlijk funest en sinds 2000 snoof ik echt elke dag coke. Zo ging dat nog jaren door en elke dag zeggen dat je ermee stopt maar dat spul krijgt je in je macht geloof me en je gaat er aan kapot en alles gaat kapot. Gelukkig heb ik een waarschuwing van God gehad in mei 2005 dit heeft zo'n indruk op me gemaakt dat ik nu al bijna een JAAR van de coke af ben. Maar ik heb wel een megagat in mijn tussenschot.Dus stoppen nu het nog kan!!!!!
Geloof me Coke maakt allesbehalve gelukkig! Het is spul van de duivel!
Ik ben zelf begonnen met een halfje vrijdag's, toen ook maar op zaterdag,dit lijkt dan nog zo onschuldig en je kan er ook echt van "genieten'".Totdat je ook af en toe door de weeks wat gaat halen, langzaam raak je steeds verslaafder en je kan niks meer leuk vinden zonder coke, denk je. Ik ben in 1995 begonnen met coke snuiven en was al na drie jaar redelijk verslaafd, 3 a 4 keer per week een halve en natuurlijk de drank niet te vergeten 2 flessen jenever in de week plus het nodige bier. Doordat iemand die ik heel goed ken in de handel van coke zat kreeg ik heel vaak grammen gratis, dit was natuurlijk funest en sinds 2000 snoof ik echt elke dag coke. Zo ging dat nog jaren door en elke dag zeggen dat je ermee stopt maar dat spul krijgt je in je macht geloof me en je gaat er aan kapot en alles gaat kapot. Gelukkig heb ik een waarschuwing van God gehad in mei 2005 dit heeft zo'n indruk op me gemaakt dat ik nu al bijna een JAAR van de coke af ben. Maar ik heb wel een megagat in mijn tussenschot.Dus stoppen nu het nog kan!!!!!
Geloof me Coke maakt allesbehalve gelukkig! Het is spul van de duivel!
zo open en bloot op de kast)