Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel lijntjes

Hoeveel lijntjes

27 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bollie zei:
carps4ever zei:
eerste keer was mijn lijntje 0.2 gram ... maar nu zijn ze 0.5

en nee het is geen troep... de meeste vrienden van mij gebruiken 0.2 gram per lijn en krijgen een dik ffect

zou er 2 lijntjes uithalen voor allebei 1
Klik om te vergroten...

Ja sure. halve gram coke in 1 lijn...
Heb ooit eens een kwart gram speed ineens doorgesnoven. Doe ik dus nooit meer, laat staan met coke...

Volgens mij hebben je vriendjes je wijsgemaakt dat de speed die je bezit coke is :grin:

Schep toch niet altijd zo op :)
Klik om te vergroten...


Lol :beer:
Ik let eigelijk nooit echt op hoeveel lijntjes ik uit halve of hele haal :confused:
Ene keer neem je wat kleine en fijne andere keer wat lange en dik of dun.
Voor eerste keer is handig gewoon met dun lijntje te beginnen en dan niet overdreven lang.. dan merk je vanzelf hoe of wat :confused: Denk ik..

:wave:
p
piemasterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat zijn die flakes dan? grote witte vlokken ofzo?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
een blokje extreem goeie sos. een misterie eigenlijk... :)
t
tetrahydrocannabinolLid
01-01-2024, 00:00
#4
10 lijtjes is goed mogelijk :grin:
alleen is het zo dat je meestal niet een halve gram koopt, maar 0.4 of zelfs .03 gram, dan zijn het natuurlijk minder
A
Angelo18Lid
01-01-2024, 00:00
#5
een 'halve' gram is meestal 0.4 dus 4 lijntjes moet wel lukke lijkt me zo:wink:
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#6
carps4ever zei:
eerste keer was mijn lijntje 0.2 gram ... maar nu zijn ze 0.5

en nee het is geen troep... de meeste vrienden van mij gebruiken 0.2 gram per lijn en krijgen een dik ffect

zou er 2 lijntjes uithalen voor allebei 1
Klik om te vergroten...

Dan worden het dure avondjes.

Moet zeggen dat ik ooit een halfje met iemand heb gedeeld en gelijk alles in 1x weg, dus allebei 0.25 gr en verdelen over twee neusgaten, maar toen voelde ik me wel heel lekker.
Als je het echter altijd zo doet, is het nog een duurdere hobby dan het sowieso al is.
b
bolleLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat is toch voor iedereen verschillend niet iedereen legt even dikke
of even lange lijntjes gewoon ff kijken wat voor jou het beste is
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bollie zei:
carps4ever zei:
eerste keer was mijn lijntje 0.2 gram ... maar nu zijn ze 0.5

en nee het is geen troep... de meeste vrienden van mij gebruiken 0.2 gram per lijn en krijgen een dik ffect

zou er 2 lijntjes uithalen voor allebei 1
Klik om te vergroten...

Ja sure. halve gram coke in 1 lijn...
Heb ooit eens een kwart gram speed ineens doorgesnoven. Doe ik dus nooit meer, laat staan met coke...

Volgens mij hebben je vriendjes je wijsgemaakt dat de speed die je bezit coke is :grin:

Schep toch niet altijd zo op :)
Klik om te vergroten...

ja speed voor coke verkopen, komt wel vaker voor;

-uit 0.5gr haal je 5 normale lijntes, ik haal daar 2 à 3 lijnen uit voor mij (speed dan)

-een halve gram coke of speed zou te zot zijn om te doen, als het beetje degelijk coke/Speed is ga je tegen de vlakte en doet je enkel bewegingen die kunnen voorkomen zoals iemand die een elektro-chock krijgt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."