#1
Bollie zei:carps4ever zei:eerste keer was mijn lijntje 0.2 gram ... maar nu zijn ze 0.5
en nee het is geen troep... de meeste vrienden van mij gebruiken 0.2 gram per lijn en krijgen een dik ffect
zou er 2 lijntjes uithalen voor allebei 1
Ja sure. halve gram coke in 1 lijn...
Heb ooit eens een kwart gram speed ineens doorgesnoven. Doe ik dus nooit meer, laat staan met coke...
Volgens mij hebben je vriendjes je wijsgemaakt dat de speed die je bezit coke is![]()
Schep toch niet altijd zo op![]()
Lol
Ik let eigelijk nooit echt op hoeveel lijntjes ik uit halve of hele haal
Ene keer neem je wat kleine en fijne andere keer wat lange en dik of dun.
Voor eerste keer is handig gewoon met dun lijntje te beginnen en dan niet overdreven lang.. dan merk je vanzelf hoe of wat
