Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskeertje proberen

keertje proberen

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#1
4 gram in een keer in je neus stoppen of rectaal inbrengen :openmouth:

Nee koop gewoon 1 gram, en haal er sleutelpuntjes uit. Met je sleutel in het zakje, zodat het topje bedekt word met coke, en dat onder je neus. Niet het gewenste effect? Dan sleutelpuntje bijpakken enz. enz.

Ben je wel al bekend met andere drugs/ heb je al andere dingen geprobeert buiten coke
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
rectaal... en gaaaaan...
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kunt best met lijntjes beginnen hoor. Gewoon niet te dikke. En idd, deel 1 gram, dan zul je zo weten of het iets voor jou is of niet. Zit er dik in van wel : ]
4
40FPK3Lid
01-01-2024, 00:00
#4
oke maar krijg ik bij 0.5 gram per persoon al wel effecten?
heb nog geen ervaring met dit soort spul.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daar heb je zeker effect van, maar verwacht er niet te veel van, want het duurt nooit lang.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6


Van zo'n lijn zou je het moeten voelen. Is absoluut niet te groot. Maar ik raad je aan om je eerst tipsy te drinken en dan te beginnen snuiven. Dan gaat het effect beter zijn en ga je er voor die prijs ook iets aan gehad hebben.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je bij het begin zon grote lijnen gaat nemen zal zijn tolerantie al van in het begin hoger zijn :openmouth: beter klein beginnen
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#8
El Retro zei:


Van zo'n lijn zou je het moeten voelen. Is absoluut niet te groot. Maar ik raad je aan om je eerst tipsy te drinken en dan te beginnen snuiven. Dan gaat het effect beter zijn en ga je er voor die prijs ook iets aan gehad hebben.
Klik om te vergroten...

Haha naja zeg :grin:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat?
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Je raad toch niet echt zo'n grote lijn voor een beginner aan? Ik zou als ik hem was bij wat kleinere lijntjes beginnen en bijpakken als je meer wilt.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kan goed zijn, maar van zo'n lijn zal hij dan tenminste fatsoenlijk iets voelen. Niet dat dat positief is voor je hoofd en gedachtes achteraf dan :).
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zo'n lijn vind ik ook niet te groot om te beginnen, wat kan er foutgaan?
Een sleutelpuntje vind ik totaal de moeite niet waard, hij gaat sowieso dan toch willen bijnemen, waarom dan niet van de eerste keer al een deftige hoeveelheid..
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja zo denk ik ook, dan heb je tenmisnte waar voor je geld. Anders zit je kleine lijntjes bij te nemen waar je toch nix van voelt. En ik vind sleutelpuntjes ook maar nix, zo'n poeder is gemaakt om lijnen van te leggen.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Saivy zei:
Zo'n lijn vind ik ook niet te groot om te beginnen, wat kan er foutgaan?
Een sleutelpuntje vind ik totaal de moeite niet waard, hij gaat sowieso dan toch willen bijnemen, waarom dan niet van de eerste keer al een deftige hoeveelheid..
Klik om te vergroten...
idd
gewoon een JAAP van een LIJN snatsen,kan je tenminste ff zonder....
meestal als je echt heel snel achter elkaar moet nemen heb je brol sos :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
of tering tollerantie zoals in mijn geval helaas :rolleyes:
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou gewoon lekker ergens bij iemand thuis gaan hangen met een CD-hoesje of spiegel ofzo.
Het lijnen leggen, is toch een mooi onderdeel van snuiven.

Gewoon 1 grammetje halen ofzo, meer naar huis en op harde ondergrond gooien. Eventueel even pletten met een pinpasje en dan beetje hakkelen, zodat het goed poedervormig is.
En dan gewoon 4 lijntjes leggen. Voor elk neusgat eentje.
Zou beginnen met lijntje van een centimeter of 5 en niet al te dik.

En dan opsnuiven met een opgerold briefje van 5 of iets dergelijks.


Is 100x beter dan de eerste keer ergens in een kroeg met sleutelpuntjes ofzo staan te klungelen.


Zou trouwens geen alcohol erbij pakken, zoals geadviseerd. Je moet er vanuit gaan dat bepaalde grenzen vervagen. Daardoor kan je bijv veel meer drinken dan normaal, maar de effecten een dag later zullen weinig plezierig zijn.

Sowieso rekening mee houden dat je een beetje down kan zijn, dag later.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Precies, lekker muziekje erbij.
Gewoon grammetje op die CD leggen en hakken en paar lijntjes neerleggen. Ik zou er wel lekker wat alcohol bij gebruiken, dan heeft het zoals El Retro al schrijft meer effect, tenminste bij mij is dat wel zo, maar kijk uit, want ik kan zo een aantal flessen wijn wegdrinken.
Ik maak een bergje op de cd als ik het fijngehakt heb en daar schuif ik steeds wat vanaf.
Je kunt ook met een goede lijn beginnen en daarna punten bijpakken.
Maar ja, de lijnen blijven beter. Ik gebruikte voor de puntjes altijd de achterkant van een theelepeltje, of de achterkant van een pincet. Maar ja, de fun van het lijnen leggen doet 't em alleen al! :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je hebt er zeker effect van, en het ligt aan je tolerantie/lichaam hoe lang het effect duurt. Gewoon rustig beginnen, je kan altijd nog bijpakken:)
4
40FPK3Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik wil binnekort met een vriend een keertje coke proberen maar ik heb wat vraagjes.
teneerste ben ik er niet bekent mee dus wil graag een beetje weten hoe of wat.

hoeveel gram moet ik de eerste keer nemen om de effecten te zien, ik hoef niet meteen helemaal strak te staan maar dat je amper wat merkt lijkt me niets.

Groeten,
40FPK3

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."