hoi,
ik heb vandaag wel wat tijd meer, en heb zo al een tijdje over alles zitten denken, ik dacht, ik ga er iets over schrijven op DF.
let wel, men grammatica zal wel niet 100% zijn ^^, here we go...
Het trappensysteem is wel bekend onder meeste mensen, het begint altijd bij een jointje, of zo denken de meeste mensen het toch. Ten eerste, als iedereen die een jointje zou roken een jaar later aan de coke zou zitten en junkie worden dan zou de wereld er wel heel anders uitzien hé. maar waar het eigenlijk om gaat is dat mensen eigenlijk geen trappen gebruiken, niet alles gaat stap per stap, ik heb bv niet echt een weg gevolgd, gewoon geproeft wat ik kon krijgen en dan zo is het beginnen uitbreiden. voor de meesten stop het ritje bij Cocaine ( daarom dat ik het hier post ), cocaine is zowat de drug eigenlijk, iedereen kent cocaine, Cocaine is ook naast heroine de drug waar het meeste geld mee wordt verdient. maar hoe komen mensen toch met het idee in hun kop om zo maar plots cocaine te gaan gebruiken / dealen. messchien is het de verziekte geest van de wereld en maatschappij, want zonder geld is men niets, en alles is toch zoveel leuker op cocaine...
cocaine zit overal, het is ongelooflijk wie het allemaal gebruikt en hoeveel vraag er naar is. zelfs onlangs bewezen dat de senaat er vol van loopt, cocaine is niet meer de streetdrug, cocaine zit in het hoge milieu, daarom ook dat er zo'n mafia achter zit en zoveel geld. de drug maakt iets moois maar wordt zo misbruikt dat het bij velen of zeg maar de meesten en slechte reputatie heeft. wat heeft dit teweeg gebracht ? geldlust terug... waar het eigenlijk allemaal op neer komt is dat niet cocaine de grote schuldige is van al de drugellende, maar het eigenlijk de gehele samenleving is, met als hoofdrolspeler, geld.
moest er geen geld zijn en alles mooi getaxeerd enzo zouden er al heel wat minder cocaine-moorden gebeuren ( denk maar aan miama 1977-1983)
wat ik dus eigenlijk bedoel is dat, de wereld zo naief is, dat het niet doorheeft dat iedereen aan de drug zit die de maatschappij kapot maakt, de drug die GELD heet... het hele trappensysteem eindigt altijd gewoon in lust naar geld geld geld