#1
As is tegen het lekken
DonnieDark0 zei:Graag geen reacties hoe slecht het wel niet is en dom om te proberen, ik ken mijzelf het best en weet dus zelf wel of ik genoeg weerstand heb om er af te kunnen blijven.![]()
Het verhitten wordt daar gedaan door middel van een gaspit, is een vlam van een theelicht, kaars enz. ook geschikt ?
Na het verhitten waren er niet echt flinke klontjes aanwezig. meer drijvende laagjes op het water, te kort verhit ??
Wat is de beste manier van roken, gewoon een hasjpijpje met een dun laagje tabak uit een sigaret en daar je crack op leggen ? Merkte er gister niets van (mischien doordat de omzetting niet helemaal goed was)
Hoeveel is genoeg voor 1 hit. Stel dat ik 0,25 gr coke omzet hoeveel hitjes zijn dat dan ?
Dat zegt iedereen de eerste keer. 1 tip mocht je t perzee willen doen Doe het op een plek ver van je huis en neem geen pinpas of geld mee alleen een 10tje voor een halve gram. Want na die gram wil je t eerst naar een pinautomaat om nog meer te halen.
Kaars kan geloof ik wel lepel er boven en goed opletten.
Gewoon een basepijp kopen in de smartshop voor 5 euro. laagje as in de kop doen en dan de crack er boven op en dan aansteker op grote vlam er in boven houden en diep inhaleren.
DonnieDark0 zei:Ey bedankt voor je reactie, maar geloof me ik heb mezelf wel in de hand. Als ik in een avondje 2 halfjes sos heb liggen en wil er maar 1 opmaken dan lukt me het dat ook altijd. EN ik heb wel boeiendere dingen in mn leven te doen dan drugs gebruiken![]()
Kim zei:Ja dat zeggen ze allemaal Zo was ik zelf ook. Alleen in t weekend maar dat gaat al snel elke dag worden.
![]()
bah !Kim zei:as van een peuk
DarkScope zei:hoeveel ammoniak moet er precies bij? klein lijntje sos en dan de rest van de lepel ammoniak of juist een paar druppels maaR? khad het laatst geprobeerd te maken. er ontstond in de ammoniak een soort drijvend doorzichtig kristal-achtig iets, hetgeen de cracs was, of heb ik dat mis? en daarna was opeens alles verdwenen? te lang verhit misschien. moet je verhitten totdat alle ammoniak verdampt is? of de rest gwn wegschudden?
DarkScope zei:hoeveel ammoniak moet er precies bij? klein lijntje sos en dan de rest van de lepel ammoniak of juist een paar druppels maaR? khad het laatst geprobeerd te maken. er ontstond in de ammoniak een soort drijvend doorzichtig kristal-achtig iets, hetgeen de cracs was, of heb ik dat mis? en daarna was opeens alles verdwenen? te lang verhit misschien. moet je verhitten totdat alle ammoniak verdampt is? of de rest gwn wegschudden?
El Retro zei:DarkScope zei:hoeveel ammoniak moet er precies bij? klein lijntje sos en dan de rest van de lepel ammoniak of juist een paar druppels maaR? khad het laatst geprobeerd te maken. er ontstond in de ammoniak een soort drijvend doorzichtig kristal-achtig iets, hetgeen de cracs was, of heb ik dat mis? en daarna was opeens alles verdwenen? te lang verhit misschien. moet je verhitten totdat alle ammoniak verdampt is? of de rest gwn wegschudden?
Jij zou al zeker geen crack moeten maken met je onwetende vragen. Je doet gewoon een berg coke naar de kloten.
zommes zei:Je moet niet zeggen dat je geen reacties wil over hoe slecht het is, en er ondertussen het standaard 'ik word een junkie, want ik ben onwetend' verhaaltje erbij zetten.
laatste vraag
DonnieDark0 zei:DarkScope zei:hoeveel ammoniak moet er precies bij? klein lijntje sos en dan de rest van de lepel ammoniak of juist een paar druppels maaR? khad het laatst geprobeerd te maken. er ontstond in de ammoniak een soort drijvend doorzichtig kristal-achtig iets, hetgeen de cracs was, of heb ik dat mis? en daarna was opeens alles verdwenen? te lang verhit misschien. moet je verhitten totdat alle ammoniak verdampt is? of de rest gwn wegschudden?
De coke in een lepel doen en ammonia toevoegen. Niet te veel, maar net genoeg om de coke onder te dompelen. Bij verhitting komt de coke snel in de vorm van olie bovendrijven, net als bij maagzout. De olie aantippen met een metalen voorwerp. Giet de resterende ammonia weg.
Check de link voor foto's en uitleg enz. http://www.mainline.nl/nl/home/gez/drugs/right.php#6
Overigens raad ik de maagzout/zuiveringszout methode aan. Dan heb je geen kans op amonia resten.
DarkScope zei:DonnieDark0 zei:DarkScope zei:hoeveel ammoniak moet er precies bij? klein lijntje sos en dan de rest van de lepel ammoniak of juist een paar druppels maaR? khad het laatst geprobeerd te maken. er ontstond in de ammoniak een soort drijvend doorzichtig kristal-achtig iets, hetgeen de cracs was, of heb ik dat mis? en daarna was opeens alles verdwenen? te lang verhit misschien. moet je verhitten totdat alle ammoniak verdampt is? of de rest gwn wegschudden?
De coke in een lepel doen en ammonia toevoegen. Niet te veel, maar net genoeg om de coke onder te dompelen. Bij verhitting komt de coke snel in de vorm van olie bovendrijven, net als bij maagzout. De olie aantippen met een metalen voorwerp. Giet de resterende ammonia weg.
Check de link voor foto's en uitleg enz. http://www.mainline.nl/nl/home/gez/drugs/right.php#6
Overigens raad ik de maagzout/zuiveringszout methode aan. Dan heb je geen kans op amonia resten.
tnx, klopt het dan dat wat overblijft doorzichtig is?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."