Ik ga voor groot in een keer. Als je van die kleintjes legt ben je om de 10 minuten aan het snuiven.
#3
heb ik zowiezo snel dat ik bijpak met coke, (doe het heel weinig 1 x in de 2 maanden ofzo ) maar dikke lijnen zijn wel tof, maar meestal met uitgaan sleutelpuntjes
#4
Hmm ik heb het idee dat het beste is gewoon een normale lijn in 1 keer te nemen. ALs je in 1 keer een mega lijn neemt is het effect nog heftiger en voel je het effect dus erger afnemen. verdeel je een normale lijn in 2-en en wacht je 10 minuten is het effect minder heftig, maar wel ietsjes langer.
#5
Als ik begin met snuiven leg ik altijd een redelijk lange lijn neer. Maar is het effect anders als je bv eerst een kleine lijn neerlegt, en dan 10 minuten later nog zo'n lijn. (wat samen dus evenveel is als een lange lijn). Voel je het dan minder hard maar wel langer? En met meer sos in 1x voel je het dan heftiger en korter? Misschien noob vraag maar ik stel hem maar!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.